Leuke dag! We hebben erg geluk gehad met het weer! Jammer dat ik eerder weg moest....
Tja..... mn cd speler heeft mn Tein RE circuit set niet overleeft. Dit blijft gewoon goed werken en de kwaliteit hoor ik toch zoals hij er nu bij rijdt.
Gaskleppie wrote: Oja, Frans, als je dit filmpje nog eens goed bestudeerd kunnen we de lesjes de volgende keer verder door voeren. ]http://www.youtube.com/watch?v=bnSTTkLf-Xw[/url]
Die ken ik nog wel. Maar dit zijn niet altijd de lijnen die je mij geleerd heb.
Klopt idd. En ik stuur af en toe expres te vroeg naar binnen om hem een beetje te pesten.
Als je die pesterijtjes niet meetelt is het best een aardig filmpje om de lijnen te leren.
Gaskleppie wrote:Klopt idd. En ik stuur af en toe expres te vroeg naar binnen om hem een beetje te pesten. Als je die pesterijtjes niet meetelt is het best een aardig filmpje om de lijnen te leren.
Klopt, De Masterbocht is bijna volgas rechts maar voor de bocht er na zijn er verschillende mogelijkheden. Bijzonder technisch 8)
t0n wrote:Gisteren was er ook weer een race-dag van de vijverberg...
Iemand nog foto's gemaakt?
Kort verslag: Wij in de Voicerent BMW E36... Ging heerlijk, aantal porsches en andere DNRT wagens kunnen lappen..
Helaas ging ik om 16:55 nog even de banden stapel in... veel te hard de Gerlach in..
De foto's kun je vinden op de site van vijverberg. Daar staat een link naar "racephoto".......zo goed als altijd wordt er door deze jongens gefotografeerd. :wink: