Brandstofprijzen rijzen de pan uit!!!!
juggie wrote:S.J. wrote:Vind het wel een mooie aktie van vrachtwagen chauffeurs om supermarkten niet meer te bevooraden als de diesel accijns omhoog gaat. Mensen die op Benzine rijden zouden ook een extreme aktie moeten doen.
Ik vind die actie om GEEN Shell of ESSO te tanken ook wel een goed idee!
Dit om een prijzenoorlog te ontketen. Alles draait tenslotte om marktaandeel omzet etc.
En dan de politiek nog ....dat is één keer in de vier jaar dus dat wordt lastig.
Tankstations zelf verdienen al zo weinig...
En de vrachtwagen chauffeurs targetten the wrong people hierdoor!!!
Net als de buschauffeurs, die targetten onscnhuldige burgers ipv de beslissers die ze moeten raken!
de olie prijs is zo hoog omdat de dollar zo laag staat...
ergens gelezen maar ik snap em niet helemaal :
dollar ergens anders dan de euro... andere kosten enz..
deze is ook leuk!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/93818/-Pak-de-oliesjeiks,-verhoog-de-accijns.html
allemaal er geld op in leveren! en machtig veel!
ergens gelezen maar ik snap em niet helemaal :

dollar ergens anders dan de euro... andere kosten enz..

deze is ook leuk!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/93818/-Pak-de-oliesjeiks,-verhoog-de-accijns.html
allemaal er geld op in leveren! en machtig veel!

Door de consument te treffen gaan de hoge koppen vanzelf door de knieën, erg maar waar.
Er is zo'n makkelijke oplossing. File's oplossen en onnodig verkeer van de weg plukken. Klaar is heel je gezeik met groot verbruik. Maarja dan zal de accijns juist stijgen want de regering telt op die centen..
Bureaucratisme ten top..
Er is zo'n makkelijke oplossing. File's oplossen en onnodig verkeer van de weg plukken. Klaar is heel je gezeik met groot verbruik. Maarja dan zal de accijns juist stijgen want de regering telt op die centen..
Bureaucratisme ten top..
mr. X wrote:Door de consument te treffen gaan de hoge koppen vanzelf door de knieën, erg maar waar.
Bureaucratisme ten top..
ja maar de gemiddelde hoge kop gaat er (noem maar iets) 10 % per jaar op vooruit..
en de rest mag bij zijn met een stijging van 1.6%(noem ook maar wat)
met een gemiddelde kosten stijging van 2.0%
denk niet dat de gemidelde hoge kop zich hier druk om maakt.., zolang het loonstookje maar genoeg stijgt..
Weet je wat pas erg is. Zeggen dat er niet genoeg geld is voor de thuiszorg, terwijl er genoeg aan accijns binnen komt waaruit ze dit kunnen betalen. Maar als er een topman vertrekt, krijgt de man als bonus 400.000 mee! Naast zijn pensioenregeling en hij presteerde niet eens goed! (recente gebeurtenis in het Noorden)
Ik heb eindelijk maar eens V-power geprobeerd. Nooit aangedurft omdat het spul 95 zou zijn. Maar wat blijkt: is 97.4 octaan. De ATR rijdt er goed op. Minstens net zo gretig als met Ultimate.
Vanmiddag 1.571 per liter betaald.
Het viel me eerder al op dat mijn motor(en) beter lopen op V-power dan op ultimate.Gold vooral de carburateurversie v/d Hornet die ik had.
Het viel me eerder al op dat mijn motor(en) beter lopen op V-power dan op ultimate.Gold vooral de carburateurversie v/d Hornet die ik had.
CWATR wrote:Ik heb eindelijk maar eens V-power geprobeerd. Nooit aangedurft omdat het spul 95 zou zijn. Maar wat blijkt: is 97.4 octaan. De ATR rijdt er goed op. Minstens net zo gretig als met Ultimate.
1x Nog heel kort :-? ...het is MAX. Ron 97 en minimaal Ron 95. Ron 98 is minimaal ron 98 en max kan iets hoger liggen , al zal dat laatste nooit of bijna niet gebeuren.