Vind de Volks om heel eerlijk te zijn niet mooier staan dan de standaard velgen.
Ze ogen heeel dik, en zeker de kleur icm Cosmic Gray is geweldig, maar de band (potenza RE050-a) loopt wat rond af en heeft de maat 205-40. De standaard velg heeft potenza RE040 banden in de maat 205-45 en deze lopen minder rond, zeg maar haaks.
Door het hoogte verschil 40 tov 45 krijg je meer ruimte tussen band en wielkast wat niet mooi oogt, en de plattere potenza RE040 komt mooier overeen met de lijnen van de wielkasten.
:roll: oh wat een mieren geneuk want het ziet er toch wel leuk uit De tein flex kit onder het te koop gedeelte jeukt daarom ook heel erg..
mr. X wrote:Vind de Volks om heel eerlijk te zijn niet mooier staan dan de standaard velgen.
Ze ogen heeel dik, en zeker de kleur icm Cosmic Gray is geweldig, maar de band (potenza RE050-a) loopt wat rond af en heeft de maat 205-40. De standaard velg heeft potenza RE040 banden in de maat 205-45 en deze lopen minder rond, zeg maar haaks. Door het hoogte verschil 40 tov 45 krijg je meer ruimte tussen band en wielkast wat niet mooi oogt, en de plattere potenza RE040 komt mooier overeen met de lijnen van de wielkasten.
:roll: oh wat een mieren geneuk want het ziet er toch wel leuk uit De tein flex kit onder het te koop gedeelte jeukt daarom ook heel erg..
@ Ard
Met deze auto ga ik niet op het randje rijden op het circuit. Dat ben ik niet van plan en dat ga ik ook niet doen.
Maar rechtuit accelereren gebeurt nogal wel eens, ook op de openbare weg. En ik hoor verhalen dat de K20 niet genoeg lucht krijgt, en een goed uitlaat systeem zou ook zeker gaan schelen.
Dus lijkt me dat leuk en nuttig.
De tein set zou gedeeltelijk voor het uiterlijk worden (ietsjes droppen hooguit 1 cm)
Maar nogmaals.. eenmaal aan het modden.. er komt verdomme geen eind aan!
Ben het met Ard eens, pas als je de auto 100% kent kun je alles eruit halen en kom je verder met mods.
Getuige onze heren die zeer nette tijden hebben gereden op de timeattack.
Ik doe het ze niet na denk ik, zeker niet in mijn 94-er swift 1.3 :lol:
Maar dat zeg ik net:
In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen.
Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet)
Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.
En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.
Mettertijd onstaat een geestelijke conditie bij sommigen, die welleens met de term "wijsheid" wordt aangeduid. Als het zover is, gaat degene die erdoor getroffen wordt allerlei zaken op hun juiste waarde beoordelen, en dingen in het leven de juiste prioriteit geven.
Wetenschappers hebben echter aangetoond dat deze conditie niet altijd voorkomt, soms ook niet na lange tijd van het gemis ervan.
IvoG wrote:Mettertijd onstaat een geestelijke conditie bij sommigen, die welleens met de term "wijsheid" wordt aangeduid. Als het zover is, gaat degene die erdoor getroffen wordt allerlei zaken op hun juiste waarde beoordelen, en dingen in het leven de juiste prioriteit geven.
Wetenschappers hebben echter aangetoond dat deze conditie niet altijd voorkomt, soms ook niet na lange tijd van het gemis ervan.
Wat probeer je nou altijd te zeggen met je 'wijsheid', Ivo
X, kijk nogmaals naar het filmpje van mij tegen Jo. Boven de 200 gaat mijn auto stuk sneller. Toen nog met mijn CAI, kreeg ik 18pk bij en dit alleen met een CAI. Ben benieuwd hoeveel ik nu heb, oh ja en het geluid......heerlijk.
IvoG wrote:Mettertijd onstaat een geestelijke conditie bij sommigen, die welleens met de term "wijsheid" wordt aangeduid. Als het zover is, gaat degene die erdoor getroffen wordt allerlei zaken op hun juiste waarde beoordelen, en dingen in het leven de juiste prioriteit geven.
Hahaha. Hoe lang heb je er over gedaan om dit te formuleren? Hahaha