racer wrote:Achter de pace -car rijden. Hoe hard wordt er dan gereden. Want je weet toch,je verzekering vervalt op het circuut en als er iemand op je botst kan je het zelf betalen.Ik wil wel meerijden als er fatsoenlijk afstand gehouden wordt.Ik kan me niet veroorloven dat mijn wagen in de prak gereden wordt,want geen enkele regel telt op het circuut.
Hier wordt er echt niet hard gereden(toch niet bij de cursus circit experience), is puur bedoelt om de lijnen leren te kennen
Ik racer wil ook deelnemen met mijn CTR achter de pace -car.Hoe snel wordt er gereden?Wordt er voldoende afstand gehouden?Ik hoop dat er geen gekken bij zijn die je wagen stuk rijden.De betalingen van inkom en rijden achter de pace -car kunnen we toch ter plaatse regelen?
ITR897 wrote:Ik kom ook. En ik zou ook willen meerijden met de pace car laps.
Dus voeg maar bij het lijstje: Koen ITR
@Koen: Ik heb de lijst gemaakt van leden.
Niet lullig bedoeld natuurlijk.
Is ook niet lullig opgenomen. :lol:
Ik heb me vorige week lid gemaakt en het lidgeld betaald.
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of het geld ook werkelijk aangekomen is want ik heb hierover sinds 17/06 niets meer van gehoord. Heb toen kontakt gehad met een zekere Peter Fitters.
Ik zie op mijn rekening afschrift dat de verrichting is gebeurt op 18/06.
ITR897 wrote:Ik kom ook. En ik zou ook willen meerijden met de pace car laps.
Dus voeg maar bij het lijstje: Koen ITR
@Koen: Ik heb de lijst gemaakt van leden.
Niet lullig bedoeld natuurlijk.
Is ook niet lullig opgenomen. :lol: Ik heb me vorige week lid gemaakt en het lidgeld betaald. Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of het geld ook werkelijk aangekomen is want ik heb hierover sinds 17/06 niets meer van gehoord. Heb toen kontakt gehad met een zekere Peter Fitters.
Ik zie op mijn rekening afschrift dat de verrichting is gebeurt op 18/06.
Toppie Koen :wink:
Welkom bij de club kerel :thumbs:
Guru Peter heeft het er maar druk mee, maar weet zeker dat het in goede handen is.
riddertje wrote:Ik wil eigenlijk ook wel aan het vrij rijden meedoen, weet iemand of je nog later kan inschrijven want 9 u dat gaat me niet lukken vrees ik ops: