Nieuwe CTR introductie op de RAI
mr. X wrote:Nu ik de foto's voor de zoveelste keer bekijk (mede door Ard zijn poll), waarom niet de NH-O kleur voor de CTR?? Kleur doet veel met een auto. Zo'n auto zet de traditie voort en dan rood ipv wit... :dunno:
Goed punt! We gaan woensdag toch naar de Rai, dus dan kan ik het bij de medewerkers meteen voorleggen. Maar ze deden ook al moeilijk met NH-0 op de vorige CTR, dus ik vrees het ergste. En dan te bedenken dat de eerste de beste VW :evil: tegenwoordig ook al in wit te krijgen is.
Mee eens, Type-R moet in NH-0 te krijgen zijn. Maar.... ik weet zeker dat je de nieuwe rakker via special order kan krijgen in het NH-0 levertijd zal wat langer zijn, maar wat maakt dat uit. Heb je gruwelijk mooie auto en nog zeldzaam ook als je dat leuk vind.
Urvin u're the man!
De directeur kwam ook nog even gedag zeggen toen we met z'n 5-en onder de motorkap stonden te kwijlen. Er is helaas de dag ervoor iemand geweest die de onderkant van het dashbord gesloopt had, niet te geloven.
Urvin u're the man!
De directeur kwam ook nog even gedag zeggen toen we met z'n 5-en onder de motorkap stonden te kwijlen. Er is helaas de dag ervoor iemand geweest die de onderkant van het dashbord gesloopt had, niet te geloven.
Katana wrote:Mee eens, Type-R moet in NH-0 te krijgen zijn. Maar.... ik weet zeker dat je de nieuwe rakker via special order kan krijgen in het NH-0 levertijd zal wat langer zijn, maar wat maakt dat uit. Heb je gruwelijk mooie auto en nog zeldzaam ook als je dat leuk vind.
Urvin u're the man!
De directeur kwam ook nog even gedag zeggen toen we met z'n 5-en onder de motorkap stonden te kwijlen. Er is helaas de dag ervoor iemand geweest die de onderkant van het dashbord gesloopt had, niet te geloven.
I'm the man 8) ??? Hoezo dat dan?
AccordTypeaRd wrote:CTR zit écht heerlijk, al moet ik wel zeggen dat het met de ATR niet veel uitmaakt. Maar toen Joyce en ik een beetje de auto voor de rest aan het beoordelen waren (waarom niet in wit? Waarom niet de JDM CTR?) stond de standmedewerktster een beetje schaap-achtig te lachen.
Trieste afspiegeling van hoe het er vaak aan toe gaat.
De afwezigheid van de JDM CTR op de rai vind ik zeker niet kunnen
AccordTypeaRd wrote:...Maar toen Joyce en ik een beetje de auto voor de rest aan het beoordelen waren (waarom niet in wit? Waarom niet de JDM CTR?) stond de standmedewerktster een beetje schaap-achtig te lachen.
Mij verbaast niets meer van Honda. Ik had via Honda NL een proefrit aangevraagd in een S2K. Gezien mijn Honda verleden en zeker gezien mijn vorige Type-R lijkt het mij dat ik toch wel als potentiele koper gezien kan worden. Nou het is al weken geleden en Honda heeft niet eens contact opgenomen...
Afgelopen maandag de Honda buitenboord motor weggebracht voor een beurt. We zouden de motor op woensdag ophalen, komen we daar is de motor niet klaar. Op onze vraag waarom ze dan niet even gebeld hebben kwam er ook een schaapachtig antwoord... 'ehhh ja dat had gekunt'.
Lekker hoor Honda....
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nogmaals, ik heb hier dagelijks mee te maken. Er zijn tegenwoordig teveel mensen die niet meer moeite doen voor hun baan/bedrijf.
Dit, wat jij Sander net als voorbeeld gaf, is niet de schuld van Honda, maar van nalatigheid van mede werkers.
Ik zou eens een aangetekende brief sturen naar Honda NL en kijken wat de reactie is...
Of je broekt zakt omdat zij ook zo nonchalant doen, of je hebt een hele grote steen aan het rollen gebracht
Dit, wat jij Sander net als voorbeeld gaf, is niet de schuld van Honda, maar van nalatigheid van mede werkers.
Ik zou eens een aangetekende brief sturen naar Honda NL en kijken wat de reactie is...
Of je broekt zakt omdat zij ook zo nonchalant doen, of je hebt een hele grote steen aan het rollen gebracht
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Zo, gisteren ook even op de RAI bij de civic wezen kijken.
Ze stonden een beetje raar te kijken maar ik moest natuurlijk even kijken wat voor achterwielophanging er nou onder zit. De foto's ervan zijn een beetje mislukt, maar het is gewoon een ordinaire torsie as! Beetje jammer.....
En jammer dat de verhalen van een speciale ophanging voor de type R niet door zijn gegaan.....
Ze stonden een beetje raar te kijken maar ik moest natuurlijk even kijken wat voor achterwielophanging er nou onder zit. De foto's ervan zijn een beetje mislukt, maar het is gewoon een ordinaire torsie as! Beetje jammer.....
En jammer dat de verhalen van een speciale ophanging voor de type R niet door zijn gegaan.....
Gaskleppie wrote:En jammer dat de verhalen van een speciale ophanging voor de type R niet door zijn gegaan.....
Wel voor de JDM CTR...
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=668316
Gangaran wrote:
Urvin u're the man!
Het filmpje, Urvin. U kreeg het langste interview.
@Frank: :lol: Dat had ik ook, het eerste wat ik deed was onder de Diesel kijken en daarna onder de CTR Wim heeft er een foto van gemaakt. Men begreep er geen snars van 8)
@Sander: Zal ik even bellen voor u? Ze zullen het vreselijk druk hebben met de nieuwe CTR. Anders gaat u daar ook meteen even een stukkie mee sturen :wink:
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Katana wrote:@Sander: Zal ik even bellen voor u? Ze zullen het vreselijk druk hebben met de nieuwe CTR. Anders gaat u daar ook meteen even een stukkie mee sturen :wink:
Tja ik heb het ook druk, meer als doorsturen naar de dichtsbijzijnde dealer hoeven ze niet te doen lijkt me. Dat is 30 seconden werk...
Maar ja misschien is het juist wel bij die dealer blijven hangen. Nissan Nederland belde tenminste netjes.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007