Sander stelt zich opnieuw voor. [TODA Spruitstuk]
slydawg wrote:Als ie binnen is ga ik em ff testen op de rollenbank tegen de AEM CAI.
P.S. Je pakt het goed aan zeg! Wat houd die cursus in?
[quote] COUREURSOPLEIDING
Wie droomt er nou niet van om eens zelf op een circuit te rijden? Okay, kijken naar autoraces is leuk, maar zelf leren racen door de beroemde Tarzanbocht is pas echt gaaf! Verslavend zelfs! Met een vol startveld richting de eerste bocht… Bij de Rensportschool leer je samen door de bocht gaan, het ware autosport plezier start op deze pagina!
Voor wie?
Voor echt iedereen! Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, denk maar aan onze Fastladies Sandra van der Sloot, Paulien Zwart of Gaby Uljee! Ook leeftijd speelt geen rol]
Edit:
HIJ IS BINNEN!! WHOEHOE! 8) 8) Zal als ik thuis ben wel even een echte foto maken :-)
Werd ik vanochtend om 7:30 opgebeld door iemand uit HongKong over me vliegwiel. Stelde ik niet zo op prijs als je de hele week al om 5uur bent opgestaan.
Maarja het goede nieuws.. hij is nu eindelijk verzonden via EMS dus zal hier spoedig zijn. Hopelijk zijn de douane nog een beetje aardig voor me :wink:
Hij stuurde me ook nog deze foto om me lekker te maken:
8)
Maarja het goede nieuws.. hij is nu eindelijk verzonden via EMS dus zal hier spoedig zijn. Hopelijk zijn de douane nog een beetje aardig voor me :wink:
Hij stuurde me ook nog deze foto om me lekker te maken:
8)
slydawg wrote:Nogmaals, goed bezig maar...
Gaat dat ding het circuit ook nog op gaan? of wacht je totdat je je licentie hebt?
En als je het hebt ga je dan meedoen aan officiele races met de CTR?
Als dat zo is mag de airco er ook uit ]
Wil er idd ook de cursus mee doen. Als ik merk dat ik een beetje aanleg heb zou ik wel aan time attacks willen meedoen. Maar niet direct tegen anderen racen, niet in de CTR althans. Maakt mij het risico te groot dat er een tegen me aan rijd.
Op dit moment heb ik 0x op een circuit gereden. Dit komt doordat ik mijzelf niet vertrouw en bang was de CTR plat te rijden.
Dit mailtje van Frank Kerseboom(bekende naam) had mij over de de streep geholpen om met de CTR de cusrus te doen. Ik zat hier namelijk ook zwaar over te twijfelen.
Frank Kerseboom wrote:Ik adviseer je dan om met je Honda te opleiding te volgen.
Volg de opleiding met je verstand en de kans op een schade is klein.
Er zijn nog steeds cursisten die deelnemen met gewone standaard auto's en zo
ging het vroeger ook altijd. Al zie je steeds meer gehuurde cursusauto's
(BMW's) maar die worden vooral gebruikt door mensen die willen dat hun auto
op het circuit 'klaar' staat.
De opleiding van de RSZ is goed opgebouwd.
Als je de lessen goed volgt zonder zelf risico's te nemen, verwacht ik niet
dat je schade zult rijden.
Katana wrote:Dick van Iperen van de RSZ draait al een tijdje mee.
Weten wel waar ze mee bezig zijn.
Das mooi! Geeft mij vertrouwen!
Zal straks wel een lekker autotje zijn voor het circuit. LSD, licht vliegwiel, nieuwe synchros, nieuwe koppeling, dikke arb, spoon etd, mugen airbox. Gaat als een trein!
Volgende dingen staan ook nog op het lijste voor de cursus.
-J's veerpootbrug voor.
-Remblokken rondom. Indien nodig ook schijven.
-Sandwichplaat voor oliedruk en olietemp.
-Oliedruk en olietemp sensoren dus.
-Defi Display of Blitz r-vit voor het in de gaten houden van de temps tijdens de cursus.
Waarschijnlijk na de cursus :lol:
-Nieuwe banden
-Nieuwe remblokken
-Nieuwe schijven
-Nieuwe vloeistoffen (motor, versnellingsbak, remmen)
Het zijn toch 6 dagen van 12:00-18:00, dan zal je al die tijd niet op de baan zitten maar toch wel een groot gedeelte. Zal de auto misschien wat minder vinden, maar probeer de auto af en toe wel te ontlasten. Misschien nog een oliewisseltje tussendoor ofzo...
Dit is mijn rooster:
03 November 2007 12.00 - 18.00 uur les 1
17 November 2007 12.00 - 18.00 uur les 2
24 November 2007 12.00 - 18.00 uur les 3
01 December 2007 12.00 - 18.00 uur les 4
08 December 2007 12.00 - 18.00 uur les 5
15 December 2007 12.00 - 18.00 uur les 6
Wie komt er kijken :wink:
Kep er zin in!