EE9 uit elkaar
Nou nu is het er eindelijk van gekomen ik heb een auto.
Het is een Honda CRX VTEC EE8 in 2000 geimporteerd naar nederland. Deze auto is vroeger van Blacka geweest helaas heeft de vorige eigenaar hem niet echt heel netjes onderhouden maar hier gaat verandering inkomen. Heerlijk als de VTEC erin kickt.
Mods:
- Invidia GT300 voor naar achter
- Hakki Takki Airfilter
- Golf GTi BBS met Bridgestone turanza
- AutoMeter olie temp meter
- Koni geel met eibach pro veren
- Powerslot gegroefde schijven voor
- Ferodo DS2500
- Goodridge stalen gevlochten remleidingen
- Sabelt Gordels
- Spoon gearknob
- Shortshifter
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden

Het is een Honda CRX VTEC EE8 in 2000 geimporteerd naar nederland. Deze auto is vroeger van Blacka geweest helaas heeft de vorige eigenaar hem niet echt heel netjes onderhouden maar hier gaat verandering inkomen. Heerlijk als de VTEC erin kickt.
Mods:
- Invidia GT300 voor naar achter
- Hakki Takki Airfilter
- Golf GTi BBS met Bridgestone turanza
- AutoMeter olie temp meter
- Koni geel met eibach pro veren
- Powerslot gegroefde schijven voor
- Ferodo DS2500
- Goodridge stalen gevlochten remleidingen
- Sabelt Gordels
- Spoon gearknob
- Shortshifter
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden





g-unit wrote:Hou 'm heel :thumbs:
En inderdaad gooi die velgen eraf.
P.s mag je wel al een 150 pk auto besturen? :wink:
Ja wordt pas een probleem vanaf de 180 pk ofzo afhankelijk van motorinhoud en type auto...
Cool SJ! Gefeliciteerd! Gave eerste auto, dat doet niet iedereen je na.
Rijd voorzichtig he!
-
- Posts: 420
- Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm