BZRKbb2
Net even gekocht op Hondamarketplace.com:
Dan ook maar de 2.3i sticker verwijderen

I have 1 new JDM Honda "DOHC VTEC" Rear Glass Decal for the 92-96 Honda Prelude. Super RARE. Only 1 available. This is not the smaller one found on the Integra DC2, this is an actual one for the Prelude as it is larger in size and doesn't concave as the DC2 one. Brand new sealed in the original Honda of Japan packaging! Very, very rare.
Dan ook maar de 2.3i sticker verwijderen

Lude ligt nu 1cm rondom lager, achter is die nu echt strak met de spatbordranden.
Aan de voorkant nog beetje inzakken aangezien we nu (pas) de veren iets hebben aangedraaid, voorspanning is dus omhoog en dat merk je. Voorkant reageert nu heerlijk direct, als je op de voorkant gaat hangen veert die echt minimaal in. Erg stug
Enige nadeel, de toe arms achter zitten er nog niet op ivm bekende Honda kwaaltje: bouten die niet los willen zonder extreem geweld. Auto is dus ook nog niet uitgelijnd, gebeurt hopelijk volgende week. In de tussentijd elke avond even lading WD40 er op gooien zodat alles lekker in kan trekken.
Als het dan beetje meezit is m'n lower tie bar ook al binnen, kunnen we die meteen meenemen.
Het kriebelt nu alleen wel om ook meteen een dikkere swaybar achter er op te doen, maar dat gaat niet lukken om binnen een week uit Amerika te krijgen zonder een shitload aan geld te betalen.
En dan is het nog kiezen tussen Progress of Suspension Techniques
27mm vs 25mm dik
Aan de voorkant nog beetje inzakken aangezien we nu (pas) de veren iets hebben aangedraaid, voorspanning is dus omhoog en dat merk je. Voorkant reageert nu heerlijk direct, als je op de voorkant gaat hangen veert die echt minimaal in. Erg stug

Enige nadeel, de toe arms achter zitten er nog niet op ivm bekende Honda kwaaltje: bouten die niet los willen zonder extreem geweld. Auto is dus ook nog niet uitgelijnd, gebeurt hopelijk volgende week. In de tussentijd elke avond even lading WD40 er op gooien zodat alles lekker in kan trekken.
Als het dan beetje meezit is m'n lower tie bar ook al binnen, kunnen we die meteen meenemen.
Het kriebelt nu alleen wel om ook meteen een dikkere swaybar achter er op te doen, maar dat gaat niet lukken om binnen een week uit Amerika te krijgen zonder een shitload aan geld te betalen.
En dan is het nog kiezen tussen Progress of Suspension Techniques

Vanavond P28 met eCtune en H22 basemap opgehaald bij Frank, meteen ff gemonteerd en beetje wezen rondtuffen. Het voelt een stuk vloeiender dan stock P13, lijkt een betere / mooiere lijn te lopen door hele toerengebied en ook makkelijker doortrekken vanaf z'n 5.
Nu de launch control nog keertje proberen hehe
Nu de launch control nog keertje proberen hehe
