ben nieuw hier

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
koja1658
Posts: 6
Joined: Tue Oct 23, 2018 9:11 pm

ben nieuw hier

Post by koja1658 »

Jaap is mijn naam en in bezit van FN2 2009 in het rood ,na heel veel autos van Mini Peugot GTI , civic V-tec 1994 golfjes ,Fiat stilo Abarth , suzuki swift sport , nu weer een FN2 sinds een groot jaar met 19 inch en 235 banden van een Megane eronder wat perfect past ,Open sportfilter kit en Milltec sport uitlaat van voor naar achter en nog wat veranderd met de verlichting (alles met led vervangen ook de rem/achter licht ), zwarte ruiten , dubbel din met navigatie van JVC , nog een stabi stang achterin aan gordel punten e. Mijn auto nr is R-10895 . rijd er zo soms wel eens met veel plezier in daar ik ook nog een paar motoren heeft staan en dan is de keus wel eens lastig welke pak ik nu .
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Re: ben nieuw hier

Post by Ray »

Welkom hier!
Post een een foto van je auto! Vinden we leuk hier :)
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: ben nieuw hier

Post by Spongerobie »

Hoi Jaap, welkom op het forum! :)
Mooi lijstje autos al in het verleden en zo te lezen al goed bezig geweest met de FN

Heb je nog toekomstplannen?

Als je zin hebt om wat leden alvast te leren kennen kijk even in het meeting gedeelte, we gaan volgende week karten :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
koja1658
Posts: 6
Joined: Tue Oct 23, 2018 9:11 pm

Re: ben nieuw hier

Post by koja1658 »

oja ben 60 jaren jong maar jong van geest en woonzaam in gemeente Oudewater en zo af en toe komt er wat in mij op om wat te veranderen en doe ik dat even .
Maar wilde een foto plaatsen maar ik heeft geen online foto bestanden ,alles staat bij mij in afbeeldingen en komt er niet mee verder op dit moment .
heeft ook dagrijverlichting ,achteruitrijcamera via mijn JVC ,voetverlichting en puzzel nog even om die fotos er in te krijgen
User avatar
anton
Posts: 107
Joined: Tue Mar 18, 2014 11:51 am

Re: ben nieuw hier

Post by anton »

Welkom!
koja1658
Posts: 6
Joined: Tue Oct 23, 2018 9:11 pm

Re: ben nieuw hier

Post by koja1658 »

nu ik geef het op voor foto's die staan ​​in een foto en erg omslachtig ik werk gewoon op een makkelijke manier uit mijn afbeeldingen van galerij, dus vertel zelfs op een mak werkende snelle manier hoe ik een foto gaat plaatsen.
alvast bedankt
heeft het wel gelezen hoe een foto te plaatsen maar is voor mij te omslachtig
koja1658
Posts: 6
Joined: Tue Oct 23, 2018 9:11 pm

Re: ben nieuw hier

Post by koja1658 »

Image
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: ben nieuw hier

Post by Spongerobie »

Hi Jaap,

Het is in ieder geval gelukt met de eerste foto, we hebben zelf niet een foto opslag dus deze zal je eerst ergens anders moeten uploaden op het internet.
Je kan vervolgens via deze handleiding je fotos op het forum plaatsen

https://www.type-r.nl/showthread.php?16 ... e-een-foto
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: ben nieuw hier

Post by Jo& »

Welkom!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Post Reply