Fietsendrager ctr ep3

Als je iets nodig hebt. (Wanted)
ctrep3_jaap
Posts: 5
Joined: Tue May 15, 2018 12:56 pm

Fietsendrager ctr ep3

Post by ctrep3_jaap »

Hallo mede autoliefhebbers,

Zoals ik al had vermeld ben ik van plan om deze zomer met mn vrouw en ons dochtertje op vakantie te gaan met de ctr ep3, lekker een stukkie rijden. Nu ben ik naast een fan van auto's ook fan van mountainbiken en dus wil ik die graag mee op vakantie zodat ik in de ochtend of tegen de avond aan lekker tochtjes kan fietsen door de prachtige natuur van Kroatie. Een trekhaak heb ik al.
Iemand die toevallig een fietsendrager over heeft of een goede website kan aanbevelen voor het kopen van een drager?

Groet, Jaap.
ctrep3_jaap
Posts: 5
Joined: Tue May 15, 2018 12:56 pm

Re: Trekhaak ctr ep3

Post by ctrep3_jaap »

Foutje gemaakt!!
In de titel heb ik trekhaak staan maar ik ben toch echt op zoek naar een fietsendrager. Wie o wie kan me helpen? :courage:
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Fietsendrager ctr ep3

Post by Spongerobie »

Heb hem voor je aangepast :-)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
ctrep3_jaap
Posts: 5
Joined: Tue May 15, 2018 12:56 pm

Re: Fietsendrager ctr ep3

Post by ctrep3_jaap »

Bedankt voor het aanpassen Spongerobie.
Ik was afgelopen weekend op een verjaardag en daar had ik ook nog eens rondgevraagd of iemand een fietsendrager te koop had. Helaas niemand momenteel, maar wel de tip gekregen om eens voor fietsendragers een kijkje te nemen bij https://www.rameder.nl/fietsendrager/.
Ik dacht ik deel deze website en tip hier even; misschien hebben andere mensen er ook wat aan :chuncky:

Voor nu ga ik nog rondzoeken maar als ik niks op de kop kan tikken ga ik toch maar bij Rameder bestellen. Dus als iemand toch nog ineens een fietsendrager over heeft, laat het me alsnog weten!
Post Reply