Bas 5th's EP3 2005

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
bas5th
Posts: 106
Joined: Tue Jan 26, 2010 8:21 pm

Re: Bas 5th's EP3 2005

Post by bas5th »

Hallo, allemaal....
Goh, dat is lang geleden!
Maar ik heb de EP3 nog steeds en hij is - buiten de opties die de eerste eigenaar erop heeft laten zetten - nog steeds origineel.
Zelfs de vergeelde koplampen heb ik laten poetsen en lijken weer als nieuw.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog mensen zijn van toen ...
Gr Bas
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Re: Bas 5th's EP3 2005

Post by Ray »

Niet veel denk ik :p
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
who_carez
Posts: 99
Joined: Tue Aug 12, 2014 7:12 pm

Re: Bas 5th's EP3 2005

Post by who_carez »

Idd, na de breakdown van het forum is hier eigenlijk helemaal niemand meer :( Beetje jammer want er waren hier nog een paar mensen actief en er was toch nog een beetje leven.
bas5th
Posts: 106
Joined: Tue Jan 26, 2010 8:21 pm

Re: Bas 5th's EP3 2005

Post by bas5th »

Ach ja.. Ik ben nu weer even terug omdat ik mijn zakelijke auto heb verkocht .. Tot de tijd dat mijn nieuwe auto er is val ik "terug" op de EP3 die de afgelopen 2 week al meer km's heeft gemaakt dan in 3 maanden daarvoor. Eigenlijk had ik er lang al niet écht in gereden en ik geloof dat ik hem herontdekt heb :-)

Ik heb ook ontdekt dat de originele Type-R vloermatten erg snel slijten, waardeloze kwaliteit. Ik heb die 8 jaar geleden besteld en sinds die tijd is er 40k mee gereden. De bestuurdersmat is bij de pedalen helemaal weg. Ik was op het forum aan het zoeken naar het artikelnummer, want mijn garagehouder zei dat hij alleen lichtgrijze kon bestellen... dus al iemand weet waar ik ze nog kan krijgen? (dan bewaar ik ze voor het museum ;-))
Post Reply