afwatering

Valt het niet binnen bovenstaande categorieen, plaats je vraag dan hier
Post Reply
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

afwatering

Post by remco »

Ik laat mijn auto binnenkort weer voorzien van verse olie en filter,en wil meteen alle water afvoerkanalen na laten kijken.
In mijn vorige auto had ik het genoegen dat er wat verstopt zat met als resultaat een laag water onder het tapijt tussen de achterbank en voorstoelen.
Hierbij hebben ze een rubber eruit gehaald wat voorzien was van een soort klepje,en dat klepje houdt alles tegen.
Nu wil ik dit niet nogeens meemaken dus zijn er bij civic fn2 ook rubbers gebruikt in de afwateringskanalen en kun je die eruit halen?
En waar zitten deze?dan kan ik dat in 1x meenemen.
Eind volgende maand gaat de auto trouwens naar de spuiter,dan laat ik de bumper motorkap en zijschermen spuiten,zitten heel erg onder de steenslag.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: afwatering

Post by Lucas79 »

Hoi Remco,

Ik heb de FN2 acht jaar in mijn bezig gehad en in totaal 130.000km mee gereden, en afgezien dat de dealer destijds een paar dopjes in de deur vergeten was, waardoor het water daar niet wegliep, heb ik nooit problemen gehad met afwatering. De auto heeft overigens altijd buiten gestaan, dus heeft genoeg gelegenheid gehad om 'rotzooi' te verzamelen in eventuele afwateringskanalen.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
Post Reply