FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Winged Demon »

Idd mooi resultaat. En ziet mijn lodderoog links boven op de pic daar nog een FK2 staan! :p

En volgende week is mijne spoiler klaar. Weer een kwijlmomentje! :)
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Maskertje »

heel vet !!
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Js_raidon »

Nog snel kleine update uitgevoerd :) Y-56 gespoten motor cover. #SpoonAddiction

Imageclick image upload
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Winged Demon »

Very nice Bart! :cool:
who_carez
Posts: 99
Joined: Tue Aug 12, 2014 7:12 pm

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by who_carez »

Mooi dat je een toch al wat details hebt veranderd maar persoonlijk kan ik met een fk2 niets beginnen. Ik vind dat het lijkt alsof hij door een 9 jarige F&F fan getekend is. De mooiste Honda's zijn jammer genoeg allemaal al ontworpen lijkt mij :( Is er eigenlijk al iets geweten over hoe deze presteren? Ik heb eens gelezen in een Duitse test dat hij uitkwam op amper 276pk. Opzich niet slecht maar 'k had toch wel meer verwacht.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Lucas79 »

De mijne had origineel 290pk, maar wel 450Nm. Na een remap (verder niets) van nog geen € 700,00 zit die op 350pk en 520 Nm. Qua rijeigenschappen is die standaard al erg goed. Gewichtsbalans is goed, ophanging is zeer netjes, comfortabel in normaal en goed hard in +R, standaard LSD en goede remmen, als je niet voluit gaat op het circuit. Van binnen ook nog eens mooi/strak/futuristisch afgewerkt. Al met al zit die technisch gewoon zeer goed in elkaar. Qua looks moet het je ding zijn, als je van subtiel houdt en je wilt een nieuwe en snelle auto, kan je beter de Golf R kopen of zo.

Greetz
Deus Ex Machina!
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: FK2 GT Championship White, Js_ Raidon: FK2R #1640

Post by Js_raidon »

FF geleden als ik hier nog iets gepost heb. Ondertussen zijn er nog wat dingen verandert aan de wagen:

1. Stuur laten overtrekken door Alcantara. "Elegance Car Interior Design te Beveren"
Image
2. Arma Speed Intake gemonteerd. "AVB Sports" Zeer goede pasvorm en mooie carbon. Benadert de perfectie.
Image

Image
Post Reply