Arjan FN2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
ArjanFN2
Posts: 1
Joined: Fri Oct 14, 2016 8:31 pm

Arjan FN2

Post by ArjanFN2 »

Beste mensen,

Ook ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen op dit forum.
Ik ben Arjan, 25 jaar uit de provincie Zeeland en kom uit een echte Honda familie.
Een aantal weken terug heb ik een rode FN2 gekocht, leuk detail is dat deze als eerste eigenaar van mijn vader is geweest. Ik ben nu de 3e eigenaar.

Plannen: Nog niet heel veel, zorgen dat hij in de details weer terug helemaal netjes staat en verder op zoek naar goede upgrade voor de voorremmen.

Aangezien foto's meer zeggen dan 1000 worden, hierbij wat uploads en tekst en uitleg :)

Mijn nieuwe aanwinst
Image

Mijn vorige auto/huidige auto van mijn vriendin Civic FK3
Image

Mijn eerste Civic:
Image

En de huidige honda's van mijn ouders/schoonzus en broer. Mijn broer zal wellicht bekend zijn bij sommige van jullie, hij is regelmatig op meetings aanwezig en op forums bekend als Leonsel.

Image
Pelle
Posts: 63
Joined: Sun Feb 14, 2016 9:03 pm

Re: Arjan FN2

Post by Pelle »

Welkom. Geweldig om te zien dat honda in de familie leeft. En wel cool dat je de auto van je vader uiteindelijk in je bezit hebt!

heb je nog plannen met de FN2?
User avatar
vigiux
Posts: 58
Joined: Tue Jul 28, 2015 12:52 pm

Re: Arjan FN2

Post by vigiux »

Welkom! Nog een auto in het rood, woohoo :)
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Arjan FN2

Post by Mindstorm »

Haha, als er een van je ouders jarig is wordt er waarschijnlijk gedacht dat er een honda meeting in de straat wordt gehouden :p
User avatar
Erwtje11
Posts: 19
Joined: Sun Nov 15, 2015 12:31 pm

Re: Arjan FN2

Post by Erwtje11 »

Welkom, ziet er inderdaad vet uit als de hele oprit vol staat met Honda's. Bij vriend van me is het ook zo, alleen niet zo kleurrijk.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Arjan FN2

Post by Lucas79 »

Welkom Arjen! mijn vorige R was ook een rode FN2. :cool:
Deus Ex Machina!
Post Reply