Trouwauto

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Trouwauto

Post by fikske »

Goedenmorgen,

2 September van dit jaar ben ik van plan te gaan trouwen.

Nu mijn eigen R verleden tijd is leek het me een mooi idee om een 2015 Civic Type R (blauw) te gebruiken als trouwauto.

Is er hier iemand die iemand weet wie er toevallig 1 rijdt en hem wellicht een dag wil uitlenen/verhuren

Hij of zei hoeft iig niet bang te zijn dat er iets mee gebeurd, het is puur voor de foto's


Greetz,
Stefan
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Trouwauto

Post by Lucas79 »

Volgens mij heeft Honda Verhagen (Rotterdam) een blauwe Demo.
Deus Ex Machina!
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Trouwauto

Post by Vissa »

Correct, Honda Verhagen heeft een blauwe demo, misschien valt daar iets mee te regelen.

De Type R is al zeer schaars in NL, zeker de blauwe! Ik bezit zelf een blauwe, waar wordt het ja woord gezegd? ;) :)
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Trouwauto

Post by fikske »

Ammerzoden, in de buurt van Zaltbommel
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Trouwauto

Post by jack »

Tegen die tijd... Meer blauwe type r in Nl zijn. Denk dat straks iemand je wel een handje kan helpen. Anders nodig je de hele FK forse toch uit dan heb je alle kleuren aanwezig op je feestje lol
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Trouwauto

Post by Lucas79 »

Haha, goed idee Jack! "FK2 powered wedding!" Hiervoor wil ik mijn zwarte ook wel ter beschikking stellen. :p
Deus Ex Machina!
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Trouwauto

Post by jack »

Lucas79 wrote:Haha, goed idee Jack! "FK2 powered wedding!" Hiervoor wil ik mijn zwarte ook wel ter beschikking stellen. :p


Slechts een blauw FK2 is SO LONELY op de weg. Als het toch een verzoek is... Vraag dan gelijk hele FoRSe FK2.
Alle kleuren aanwezig lijk me leuker toch?
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Trouwauto

Post by fikske »

Haha nee 1tje moet de show stelen.

Er komen ook al diverse motoren dus het moet geen halve meeting worden.
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Trouwauto

Post by fikske »

Heb de afgelopen weken diverse Honda dealers benaderd, helaas kon geen van allen aan mijn verzoek voldoen om verschillende redenen.

Is er wellicht iemand hier die zijn of haar auto zou willen afstaan/verhuren voor een dag? Liefst een blauwe, een witte als 2e keus
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Trouwauto

Post by fikske »

Ik vrees dat ik mijn plan moet gaan veranderen.

Ik krijg het werkelijk waar nergens voor elkaar om een FK2 te regelen voor 1 dag.

Dealer stuurd me naar importeur, inporteur stuurt me naar dealer. En particulieren zijn er naar mijn weten nogmerg weinig, en zei die er 1 hebben daarvan geloof ik nooit dat ze hun auto een dag willen verhuren aan een vreemde.
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Trouwauto

Post by Vissa »

fikske wrote:Ik vrees dat ik mijn plan moet gaan veranderen.

Ik krijg het werkelijk waar nergens voor elkaar om een FK2 te regelen voor 1 dag.

Dealer stuurd me naar importeur, inporteur stuurt me naar dealer. En particulieren zijn er naar mijn weten nogmerg weinig, en zei die er 1 hebben daarvan geloof ik nooit dat ze hun auto een dag willen verhuren aan een vreemde.


Honda Verhagen geprobeerd? Deze hebben een blauw demo model staan. Loop daar is naar binnen bij Ferry of Mattei!
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Trouwauto

Post by slydawg »

Zit maar 1 ding op, jezelf een blauwe cadeau doen! Toevallig was ik gister bij Honda van Nieuwkerk in Amsterdam en die hebben een blauwe op voorraad. :-)
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: Trouwauto

Post by vtec vince »

In de havens van Gent staan er ook heel veel...daar komen ze aan voor te distributeren denk ik.
In alle kleuren...kies er maar een uit ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
skooter322
Posts: 20
Joined: Sun Apr 06, 2014 2:13 pm

Re: Trouwauto

Post by skooter322 »

Hallo voor de FK2 powered wedding wil ik ook wel meedoen. :)
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Trouwauto

Post by fikske »

Gelukkig zie ik her en der al wat 2e handse verschijnen ook bij dealers, wellicht dat ik tegen die tijd alsnog geluk heb om er 1 te kunnen huren voor een dag.

De demo's die nu rondrijden zijn er wanneer ik trouw waarschijnlijk al niet meer. Ik regel zeer waarschijnlijk een andere auto als noodoptie om het in de laatste 1 a 2 weken nog eens te proberen bij een dealer of iemand van hier.
Post Reply