Honda Accord Vts km stand fraude

ECU's, afstellingen en brandstof onderwerpen
Post Reply
Bubsy
Posts: 117
Joined: Sat Feb 07, 2009 4:28 pm

Honda Accord Vts km stand fraude

Post by Bubsy »

Hallo daar ik had een vraag.

Ik heb een Honda Accord Vts waar aan is geknutseld. Er is met de km stand geknutseld.
Nu wilde ik graag weten of de km stand nog ergens terug te vinden is in de Comp van de Honda.
Mocht dat niet terug te vinden zijn. Zou dan ergens een datum te vinden zijn van het terug draaien. Wanneer er een computer op is aangesloten.

Ik weet dat ik zelf zo stom ben geweest om het van te voren niet te checken maar dat is nu niet meer terug te draaien.

Alvast bedankt :) .
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Re: Honda Accord Vts km stand fraude

Post by integra »

Bij het RDW wel bij elke keuring word de km stand geregistreerd. dus dat moet je al een heel stuk helpen.
Maar dat zegt ook niet altijd alles want ik ken iemand die bijna 100000 km per jaar reed. en die een auto kocht met 80000 km
En die hem dan vlak voor de keuring van 180000 terug liet zetten naar 87000 a 88000km
Dus ja dat kan ook, en daar kom je moeilijk achter.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Honda Accord Vts km stand fraude

Post by slydawg »

Als de auto pas is geïmporteerd heb je daar weinig aan.
Er valt zover mij bekend niets uit te lezen vanuit de ecu, deze houd geen km standen bij.
Bubsy
Posts: 117
Joined: Sat Feb 07, 2009 4:28 pm

Re: Honda Accord Vts km stand fraude

Post by Bubsy »

Thx sly via het rdw weet ik het dus al een tijdje dat ik genaaid ben. Maar dacht heel misschien een kans te maken dat het er ergens anders te vinden zou zijn. Dus jammer genoeg word het nergens anders opgeslagen dan de digitale tellerbak.
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: Honda Accord Vts km stand fraude

Post by Louray »

Je kan een tellerrapport opvragen met de kmstanden wanneer deze geregistreerd worden tijdens apk, beurt, e.d.

Bovag garages of misschien via internet

Google "tellerrapport" dan zie je wat ik bedoel.

Dan heb je een betere inschatting.
Post Reply