Versterkerkabel en signaal trekken etc voor Carpc Project in een EP3.

Hier alle elektrische gerelateerde onderwerpen die niet binnen bovenstaande onderwerpen vallen.
Post Reply
K20R
Posts: 113
Joined: Thu May 28, 2015 8:00 am

Versterkerkabel en signaal trekken etc voor Carpc Project in een EP3.

Post by K20R »

Hoi,

Ik ben met een Carpc project bezig, Lilliput touch scherm etc heb ik al ingebouwd.
Als Pc komt er een mini ITX bordje met windows 7 en centrafuse.
daarop kom een usb audio interface wat weer naar de amp achter in de kofferbak moet gaan.

Nu de vraag hoe kan ik het beste de bekabeling laten lopen in een rechts gestuurde ep3?
Ik heb van die enorm dikke massa kabels (even dik als een accupool)


Graag hoor ik jullie meningen, alvast bedankt voor het meedenken.
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Versterkerkabel en signaal trekken etc voor Carpc Project in een EP3.

Post by Mindstorm »

Ik heb in mijn lhd de voeding rechts liggen, en ik kwam er achter dat alle kappen een stuk strakker zitten/aansluiten dan bij de EG toen der tijd, zeker het stukje vanaf je b style naar achter was ff kutten, deus misschien dat je hier en daar wat ruimte moet maken.
Misschien ook ff je achterbank eruit halen als het niet lukt?

En wat komt er in je koffer dan dat je zo'n dikke + & - kabel nodig hebt? +140Db?
K20R
Posts: 113
Joined: Thu May 28, 2015 8:00 am

Re: Versterkerkabel en signaal trekken etc voor Carpc Project in een EP3.

Post by K20R »

Neuh dat zeker niet in een type-r, ik had de bekabeling nog over van een vorige wagen en vind het zonde om hem niet te gebruiken.

Er komt een carpc in met 2 amps (mischien dat ik deze 2 vervang voor een enkele die gelijk alles aanstuurt)
planning is kofferbak dempen en deuren en proberen zo goed mogelijk geluid uit een goede compo set te halen en evt een lichte sub achter maar dit alleen als ik de compo niet goed genoeg vind.

dus ja 50mm2 is overkill maar ik heb het liggen dus waarom niet. zo kan ik ook de accu naar achter plaatsten voor een beter gewichtsverdeling.
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Versterkerkabel en signaal trekken etc voor Carpc Project in een EP3.

Post by Mindstorm »

Ja als je het heb liggen kan je altijd proberen hem ergens te verstoppen, en hopelijk past hij dan ook naast de huidige kabelboom door het schutboard mocht je je accu op zn huidige plek laten zitten.
Post Reply