Wie heeft er al een FK2 besteld?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

ElBarto wrote:Net bericht gekregen van Honda dat mijn CTR geproduceerd is... Whoop whoop!!!


Nice!

Vandaag heel veel geluk gehad met mijn CTR op weg naar huis. Ik was net opgeschoven naar de rechterbaan waarna een collega mij inhaalde en een gigantisch voorwerp schepte wat op de snelweg lag. Heel zijn voorkant aan puin, bumper, radiator, lampen etc. Gigantisch veel geluk dat ik net opgeschoven was van baan, anders lag de splinternieuwe CTR in puin! Pfoe!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Wow geluk zeg!
Alles ok met je collega?
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Gelukkig alleen materiële schade!
ElBarto
Posts: 15
Joined: Thu Dec 03, 2015 2:38 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by ElBarto »

Dat is mazzel voor jou maar toch wel brute pech voor je vriend...
skooter322
Posts: 20
Joined: Sun Apr 06, 2014 2:13 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by skooter322 »

Ahoi het is zover nog een uurtje en dan weer een mooie FK2 op het Nederlandse wegennet.
skooter322
Posts: 20
Joined: Sun Apr 06, 2014 2:13 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by skooter322 »

Pffffff Vissa dat is echt mazzel zeg . De eer van de eerste FK2 in puin die hoef je niet toch. Sorry voor je collega .
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

skooter322 wrote:Ahoi het is zover nog een uurtje en dan weer een mooie FK2 op het Nederlandse wegennet.


Heel veel plezier! Genieten wordt dat! :D
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by LaurenZ »

skooter322 wrote:Pffffff Vissa dat is echt mazzel zeg . De eer van de eerste FK2 in puin die hoef je niet toch. Sorry voor je collega .



Der ligt in de uk al een rode in puin ;)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

gefeliciteerd scoorter en ElBarto!!

en erg blij te horen dat het goed is gegaan Vissa!
Deus Ex Machina!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Arno »

Er is hier een zwarte opgehaald van de week. Inruil rode FN2. Iemand van hier? Famn mazzel gehad Vissa! Ik had het laatst andersom. Haalde in, stond er een schaap op de weg. Auto bijna total loss.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Schaap? Wow...
skooter322
Posts: 20
Joined: Sun Apr 06, 2014 2:13 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by skooter322 »

Hoi Arno,
Klopt dat ben ik. Heb hem dinsdagmiddag opgehaald. Sindsdien alleen maar aan het rondtoeren met een mega smile :)
BennieG
Posts: 3
Joined: Sat Dec 19, 2015 2:46 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by BennieG »

Vandaag de mijne opgehaald en ik moet zeggen, het wachten, ruim 10 maanden, wordt dubbel en dwars beloond!!!
Wat een bolide, wat een power!!!
Auto trekt als een tierelier, ligt fantastisch op de weg en ik moet zeggen, het comfort valt me reuze mee.
Veel meer comfort dan mijn S2000, behalve in de "R" stand, dan is de auto toch wel een stuk gevoeliger voor een wat slechtere weg.

1 minpuntje tot nu toe:

Het geluid van de audio, met name achterin, vind ik iets minder, ik kan ook geen 8 speakers vinden die er volgens de brochure in een GT-versie zouden moeten zitten (ik zie er maar 6), maar goed, dit is ook maar bijzaak.

Ik ga de komende week eerst maar eens wat kilometers maken en genieten van elke kilometer met deze fantastische bolide.


Gr. Bennie G.
skooter322
Posts: 20
Joined: Sun Apr 06, 2014 2:13 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by skooter322 »

Super gefeliciteerd met je top aankoop. Nou moe laat ik dat nou ook hebben datzelfde probleem . Ga toch maar eens vragen van hoe en wat. Jij ook suc6 met de zoektocht naar de speakers. Haha.
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Arno »

skooter322 wrote:Hoi Arno,
Klopt dat ben ik. Heb hem dinsdagmiddag opgehaald. Sindsdien alleen maar aan het rondtoeren met een mega smile :)


Haha Nice snap dat je hem gelijk wou ophalen! We wouden even kijken maar toen was ie al weg!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

Gefeliciteerd Bennie!


Dat van die speakers klopt wel. De achterste speaker is een 'dubbele' tweeter zit op de midden/lage toon speaker. Persoonlijk ben ik niet zo'n audiofreak en vind het een prima geluid. Ik weet dat Jack het geluid ook erg vindt tegenvallen.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
H8TER
Posts: 180
Joined: Sun Feb 16, 2014 12:48 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by H8TER »

Gisteren eindelijk eens wezen kijken bij verhagen.
Wat is het een mooie auto in het echt :cool:
Met recht dat je trots bent als je er 1 heb!
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km :biggrin: ,903km(2018)
854km (2019)
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by jack »

BennieG wrote:Vandaag de mijne opgehaald en ik moet zeggen, het wachten, ruim 10 maanden, wordt dubbel en dwars beloond!!!
Wat een bolide, wat een power!!!
Auto trekt als een tierelier, ligt fantastisch op de weg en ik moet zeggen, het comfort valt me reuze mee.
Veel meer comfort dan mijn S2000, behalve in de "R" stand, dan is de auto toch wel een stuk gevoeliger voor een wat slechtere weg.

1 minpuntje tot nu toe:

Het geluid van de audio, met name achterin, vind ik iets minder, ik kan ook geen 8 speakers vinden die er volgens de brochure in een GT-versie zouden moeten zitten (ik zie er maar 6), maar goed, dit is ook maar bijzaak.

Ik ga de komende week eerst maar eens wat kilometers maken en genieten van elke kilometer met deze fantastische bolide.


Gr. Bennie G.


Gefeliciteerd bennie!!!
Welcome bij clubje FK2 haha. welke kleur is je FK2?
De geluid val echt tegen. Wij zijn niet de enige die klaag op uk forum zie je ook veel mensen met de zelfde probleem...
Wens je heel veel plezier en veilige veele km.
Gr, calvin.
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

H8TER wrote:Gisteren eindelijk eens wezen kijken bij verhagen.
Wat is het een mooie auto in het echt :cool:
Met recht dat je trots bent als je er 1 heb!


Machtig apparaat he! :cool: Geen proefritje gevraagd bij Matei? :rolleyes:
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

BennieG wrote:Vandaag de mijne opgehaald en ik moet zeggen, het wachten, ruim 10 maanden, wordt dubbel en dwars beloond!!!
Wat een bolide, wat een power!!!
Auto trekt als een tierelier, ligt fantastisch op de weg en ik moet zeggen, het comfort valt me reuze mee.
Veel meer comfort dan mijn S2000, behalve in de "R" stand, dan is de auto toch wel een stuk gevoeliger voor een wat slechtere weg.

1 minpuntje tot nu toe:

Het geluid van de audio, met name achterin, vind ik iets minder, ik kan ook geen 8 speakers vinden die er volgens de brochure in een GT-versie zouden moeten zitten (ik zie er maar 6), maar goed, dit is ook maar bijzaak.

Ik ga de komende week eerst maar eens wat kilometers maken en genieten van elke kilometer met deze fantastische bolide.


Gr. Bennie G.


Gefeliciteerd Bennie!

Idem dito hier, geluid valt mij ook iets tegen.

Geniet ervan! :D
Post Reply