onder het viaduct buiten het circuit zijn er nog 3 op elkaar gebotst,met toch aardig wat schade nog.
mijn motor was niet koud,want anders ga ik ook niet zo op het gas.ik heb hem op het paddock zelf al wel een kwartier warm laten lopen voordat ik wegging en in de rij heb ik ook nog wel minimaal een kwartier gestaan voordat ik door het tunneltje was.
gister dan eindelijk de logo's vervangen voor nieuwe rode logo's inplaats van roze ging erg makkelijk,gewoon visdraad eronder door trekken en toen pakte je het logo er vrij simpel vanaf. zal vanaaf ff foto's maken
ook maar weer eens een update van deze kant,inmiddels de mugen replica airbox van joostb gemonteerd en een brakestopper en heb nog goodridge rvs remleidingen,ferodo ds2500 remblokken en rode fenderwashers liggen,dus dat moet er binnenkort ook maar is opkomen.
op jaf nog een sessie vrijrijden meegepakt en dat is toch cker voor herhaling vatbaar,alleen jammer dat na twee rondjes mijn remmerij het een beetje af liet weten en dus vandaar de remmerij maar een beetje aanpakken.
vorige week mn 96 spec velgjes geschuurd en gister in de primer gezet en later op de dag rood gespoten en ben er zeer blij mee.komen zaterdag toyo r1r bandjes omheen en dan is deze set meer voor het circuitgebruik.
beetje wazige foto,maar dan heb je een idee hoe t er ong uitziet.
ben benieuwd hoe dit gaat staan on de db8
De db8 is inmiddels alweer dik een jaar weg en rijd tegenwoordig in een accord euro r(cl7) vanuit japan,de accord is vorig jaar feb aangekomen in Nederland en vanaf maart heb ik hem zelf op naam en rijd ik er in rond.
kort daarna een bc schroefset en jr10 velgen gemonteerd en zo staat die er nog steeds bij.