Wintermeeting 16-01-2016 * CANCELLED *

User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Wintermeeting 16-01-2016 * CANCELLED *

Post by Lucas79 »

Hoi Allen,

* * * UPDATE * * *

Het weer wordt spannend morgen! veel wind en redelijke kans op regen en/of natte sneeuw met gevoelstemperatuur ver beneden 0. Daarnaast ben ik zelf geveld door een griep deze week en ben ik morgen nog niet fit genoeg om naar Zandvoort te komen en gezellig in de kou te gaan staan. :( :( :( Bij dezen blaas ik de meeting als een "Type-R Club Meeting" dan ook af. Excuses allemaal, maar dat is het risico van een wintermeeting. Voor diegene die wel gaan kijken/racen, heel veel plezier gewenst, helaas zonder FK2's waarschijnlijk. Ik ga kijken of ik snel iets nieuws kan organiseren.

* * * UPDATE * * *

Hoewel er nog weinig winter te bekennen is in Nederland, leek het me toch leuk om een spontane wintermeeting te organiseren, gezien het feit dat we eindelijk een paar FK2's binnen hebben, of voor de geplande datum geleverd gaan worden. Als je het aardig vraagt vermoed ik dat de eigenaren graag hun nieuwe bolide even willen showen en je een rondje mee mag rijden. (en dan bedoel ik geen rondje over het circuit.)

Wat is het idee?

Zaterdag 16 januari is er op CPZ weer een middag 'vrij rijden' van 13:00 tot 17:00u (http://www.vrijrijden.nl/) Iedereen is welkom vanaf 13:00 op het circuit en diegene die een rondje willen rijden kunnen zich op de dag zelf inschrijven. Micky's is open, dus je kan daar ook wat eten en/of drinken. Je kan er alleen contant betalen, dus zorg dat je voldoende geld meeneemt. Na het vrij rijden vertrekken we richting de Yatta Sushi bar in Amsterdam. (www.restaurant-yatta.nl) Dit is het restaurant van Calvin (Jack hier op het forum) die dan ook zijn FK2 net nieuw binnen heeft en speciaal voor ons iets lekkers gaat maken! (we eindigen als het niet meer gezellig is, of Calvin ons er uit schopt. :p


Aanwezig op Zandvoort:

- Dennie (RC Power)
- (JustyPerfect)
- Rob (SpongeRobie)
- Laurens (LaurenZ)
- Remco (Error)

Aanwezig eten bij Yatta in Amsterdam:

- Calvin (Jack)
- (JustyPerfect)
- Rob (SpongeRobie)

Let op! het weer kan er voor zorgen dat de meeting last-minute afgezegd gaat worden, dus houd het forum goed in de gaten als van plan bent aanwezig te zijn. Iedereen is uiteraard geheel vrijblijvend welkom op het circuit, maar als je mee wilt eten 's avonds, geef het dan even door, zodat Calvin rekening kan houden met de aantallen.

Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden en ben benieuwd naar de interesse/opkomst.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
RS1990
Posts: 6
Joined: Tue Dec 15, 2015 9:29 am

Re: Wintermeeting

Post by RS1990 »

Ik kan nog niet bevestigen, maar het lijkt me leuk als nieuw lid om kennis te maken op deze dag!
User avatar
RC Power
Posts: 99
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:20 pm

Re: Wintermeeting

Post by RC Power »

Ik ben ook met de Accord Euro R op Zandvoort die dag.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wintermeeting

Post by Lucas79 »

@RC Power:


  • Leuk dat je er ook bent, kom je ook een hapje mee-eten na afloop?

@Everyone:


  • Even voor de duidelijkheid, het is dus vooral niet verplicht dat je gaat rijden! Locatie is gekozen omdat er die dag wat te doen is en ALS er mensen zijn die die dag een rondje willen rijden, dan kan dat ook.

Wie komt er nog meer naar Zandvoort en eventueel 's avonds hapje eten bij Jack?
Deus Ex Machina!
JustyPerfect
Posts: 15
Joined: Fri Dec 18, 2015 1:26 pm

Re: Wintermeeting

Post by JustyPerfect »

Wij ( ik + Spongerobie) zijn aanwezig zowel circuit als eten
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Lucas79 »

Leuk! Jullie staan genoteerd, het weer, voor zover ze dit een paar dagen van te voren kunnen voorspellen, ziet er goed uit.
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by LaurenZ »

Hey Lucas,

Goed plan dit.
Ik was stiekem al van plan om met de EK eens te gaan kijken hoe zandvoort bevalt.
Maatje van mij gaat ook als het goed is rijden met zn EK9, al houden we wel even het weer in de gaten.

Kom zoiezo even kijken, ben stiekem wel heel erg benieuwd naar je auto..

Helaas geen eten voor mij ivm etentje van mn schoonouders :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Error
Posts: 18
Joined: Tue Dec 02, 2014 8:18 pm

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Error »

Ik kom ook wel even kijken het is toch zo'n beetje om de hoek! :)
Vissie
Posts: 16
Joined: Mon Oct 19, 2015 7:28 pm

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Vissie »

Ik kom ook even langs met m'n witte FK!
Alleen 's-middags, want 's-avonds heb ik een etentje met m'n triathlon-club.
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Spongerobie »

Offtopic: Ik ben Spongerobie en niet Spongerobbie :-(
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Lucas79 »

Hoi,

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen interesse hebben. De weersvoorspelling schommelt nog per dag, dus dat blijft nog even spannend... iets minder leuk is dat ik sinds gisteren geveld ben door een griep die voor mij toch serieus roet in het eten kan gooien. :( ik houd jullie op de hoogte.

greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by LaurenZ »

Lucas79 wrote:Hoi,

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen interesse hebben. De weersvoorspelling schommelt nog per dag, dus dat blijft nog even spannend... iets minder leuk is dat ik sinds gisteren geveld ben door een griep die voor mij toch serieus roet in het eten kan gooien. :( ik houd jullie op de hoogte.

greetz,

Lucas


Das mooi klote Lucas, ik voel me ook niet helemaal top. Maar kga zoiezo even kijken en hopelijk blijft het droog.
Al had ik op mn huidige banden ook vrij veel plezier in de regen op Assen vorig jaar ^^
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Lucas79 »

Spongerobie wrote:Offtopic: Ik ben Spongerobie en niet Spongerobbie :-(


Excuses! is bij dezen gecorrigeerd. :)
Deus Ex Machina!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Lucas79 »

Hoi Allen,

Het weer wordt spannend morgen. Veel wind en kans op regen en/of natte sneeuw, geen ideaal weer voor een meeting helaas. Los van het weer moet ik mijzelf spijtig genoeg afmelden, want ik ben verre van fit genoeg om morgen naar Zandvoort te rijden, laat staan te gaan racen. Voor diegene die wel gaan, wens ik jullie heel veel plezier morgen. Als je van plan bent bij Jack (Calvin) te gaan eten, laat het hem dan even weten.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wintermeeting 16-01-2016

Post by Vissa »

Lucas79 wrote:Hoi Allen,

Het weer wordt spannend morgen. Veel wind en kans op regen en/of natte sneeuw, geen ideaal weer voor een meeting helaas. Los van het weer moet ik mijzelf spijtig genoeg afmelden, want ik ben verre van fit genoeg om morgen naar Zandvoort te rijden, laat staan te gaan racen. Voor diegene die wel gaan, wens ik jullie heel veel plezier morgen. Als je van plan bent bij Jack (Calvin) te gaan eten, laat het hem dan even weten.

Greetz,

Lucas


Temperaturen zakken, kan inderdaad zelfs gaan sneeuwen! Hopelijk snel iets nieuws organiseren, hoop ik er sowieso bij te kunnen zijn!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Wintermeeting 16-01-2016 * CANCELLED *

Post by LaurenZ »

Het was prachtig weer en de baan leek droog op de meeste plekken.
'98 JDM Integra Type-R
Locked