Twijfel over uitlaat EP3.

Hier alles mbt uitlaten en inlaten.
Post Reply
User avatar
Roberto
Posts: 125
Joined: Sun Jul 26, 2015 2:24 pm

Twijfel over uitlaat EP3.

Post by Roberto »

[font=Lucida Grande]Had sinds dit weekend, dus me (verlaagde) EP3 aangeschaft... Uitlaat geluid perfect.[/font]
[font=Lucida Grande]maaarrrrr......ik wou dus een dood normale parkeer garage inrijden en "KLINK" vast stond ik, bij het afdalen van de ramp zeg maar.[/font]
[font=Lucida Grande]bleef ik met me wagen precies in het midden op de klem hangen.[/font]Image

[font=Lucida Grande]De uitlaat die er nu onder zit, is 2.5" custom gelast... dus morgen even op de brug of ik daar nog iets mee kan doen.[/font]
[font=Lucida Grande]Wil natuurlijk nog wel een normale parkeer garage in kunnen, in randstad word lastig parkeren anders,[/font]

[font=Lucida Grande]Nu zat ik te kijken...mocht in ergste geval een uitlaat onder gaan.(Hopelijk niet...want ben na aanschaf van de auto met een nieuw alarm aardig los.) Viel mij oog op de SRS CATBACK SYSTEEM R60.[/font]

[font=Lucida Grande]maar nu hoor ik verschillende verhalen, dat het toch niet 'je van het' is....en dat je beter door ken sparen voor een Invidia ofzo.[/font]
[font=Lucida Grande]Ik wil een uitlaat[/font]
[font=Lucida Grande]- mag best beetje brommen, maar dat ik op snelweg, nog normaal ken lullen met mensen.[/font]
[font=Lucida Grande]- niet elke straathoek word aangehouden vanwege herrie. hier in zuid holland vinden ze dat nogal leuk...bonnetje schrijven daarvoor.[/font]

[font=Lucida Grande]wat zeggen jullie..... bullshit.. SRS is niet zo slecht. of doorsparen ?[/font]
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Twijfel over uitlaat EP3.

Post by Mindstorm »

mugen twinloop :p maarja dat vind je portemonnee niet zo leuk als je die nieuw moet kopen.

als die custom uitlaat kut/laag gelast is dan zal die als eeste aan gaan lopen ja, het stuk 50 cm voor je achterwiel waarschijnlijk.

heb je al onder je auto gekeken, op een brug, misschien uit zn rubbers geschoten of opgerekt?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Twijfel over uitlaat EP3.

Post by Jo& »

Twinloop klinkt als een prima uitlaat voor jou maarja...
Er zijn verschillende invidia types maar die ik meegemaakt heb vond ik bij 120 cruisen op de snelweg echt irritant.
Titanium is mijn persoonlijke geluidsfavoriet...
Er zijn wel veel meer merken dan jij noemt btw.
User avatar
Roberto
Posts: 125
Joined: Sun Jul 26, 2015 2:24 pm

Re: Twijfel over uitlaat EP3.

Post by Roberto »

Ja , tuurlijk zijn dr meer merken...maar deze kwamen redelijk betaalbaar.
En ik heb de meest voor de hand liggende , gewoon over het hoofd gezien.
ipv een andere uitlaat, waarom niet even me Stokken paar cm om hoog brengen, heb immers schroefset hahah
Echt zo dom van mij, dat ik het meest simpele buiten beschouwing liet.
dus heb dat inmiddels gedaan, so far so good.... maar nog niet een parkeer garage in geweest sindsdien.. dus fingers crossed lol
Post Reply