aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by CTR-Voorburg »

Welkom Marco en natuurlijk lid woren van onze Type-R Club en misschien eens 'n meetings bezoeken.
Dieke
Posts: 19
Joined: Wed Aug 20, 2014 12:37 pm

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by Dieke »

ik zat en zit wel op de crx garage.. als je dat bedoeld.
User avatar
bb2k10
Posts: 129
Joined: Mon Nov 18, 2013 8:09 pm

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by bb2k10 »

Die EE9, is en blijft een mooie auto!
Dieke
Posts: 19
Joined: Wed Aug 20, 2014 12:37 pm

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by Dieke »

hallo, tijdje niet veel gepost, ben ook niet zon forum goeroe, maar toch ff een update over de Accord.
heb de remmen rondom gereviseerd, heb de klauwen eerst gedemonteerd alle oude zuigers en rubber er uit, en via via elctrolyse ontroest.
en de originele ATR velgen gemonteerd, en nieuwe voor veren gemonteerd, er bleek een bij de apk gebroken te zijn.
hier onder wat foto's van de hobby voortgang.
ik wou eerst door dat ik ging verhuizen van de ATR af maar door het rijplezier wat ik er van ondervind blijft ze toch maar..
wat een heerlijke wagen!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Image

ik ben er blij mee en remt weer heerlijk!!
Hondaliefhebber
Posts: 24
Joined: Sat May 25, 2013 11:39 am

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by Hondaliefhebber »

Ontzettend leuk dat je de ATR weer een nieuw leven inblaast, dit type auto verdient het om bewaard te blijven. Zelf heb ik in september 2014 nr. 3/50 gekocht inclusief de originele ets en ben evenals jij de auto helemaal terug aan het brengen in originele nieuwstaat, naar verwachting rond de zomer klaar.
Veel succes in ieder geval! Ik kick in ieder nu al bij het idee dat de ATR straks in mijn garage naast mijn ITR staat.

Ik verzamel VTEC exemplaren en ben er van overtuigd dat goede originele exemplaren in waarde stijgen los van het vreselijke vtec plezier.
Dieke
Posts: 19
Joined: Wed Aug 20, 2014 12:37 pm

Re: aangenaam kennis te maken, type R liefhebbers.

Post by Dieke »

Hallo gisteren een nieuw wielager achter gemonteerd, en het brandstof filter vervangen, uitlaat pakking vervangen, bij de cat vervanger en links voor een nieuwe oem Honda mistlamp vervangen (duur geintje)
nu weer lkkr genieten Vd auto.
Post Reply