Midpipe/stille uitlaat

Hier alles mbt uitlaten en inlaten.
Post Reply
XortioN
Posts: 35
Joined: Sun Jan 22, 2012 9:45 pm

Midpipe/stille uitlaat

Post by XortioN »

Komende van een spoon N1-style einddemper, zoek ik iets dat toch nog net dat iets stiller is (vooral in de winter bij koud start is het mij net iets te luid voor de buren/collega's, eens warm is hij eigenlijk OK). :D
Daarom vroeg ik mij af of er mensen zijn met een OEM einddemper in combo met een silenced of unsilenced middenlijn, ik wil namelijk wel iets van sportiever geluid maar heb wat schrik om een rice-geluid te verkrijgen met zo een combo. Wat denken jullie? :)

Of is een Mugen Twinloop iets stiller dan N1 (sprekende over enkel de einddemper).
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by mr. X »

Mugen twinloop is inderdaad een mooie uitlaat, beschaafd bij starten/stationair en meer aanwezig bij WOT dan OEM.
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by Mindstorm »

ik ben ook opzoek naar een stille pijp, heb de invidia catback eraf gehaald omdat ik hem te hard vond, maar nu met de standaard uitlaat is weer net iets te stil.

en ik vind de standaard uitlaat van een ep3 vanaf de middendemper zo dun, het lijkt nu ook wel als of ik de vtec dip meer voel.

dus met de tijd kijken voor een mugen twinloop of een fujitsubo rm-01a of wat anders.

zelf een middenpijp lassen is ook een idee ja, maar hij blijft dan bij de einddemper nog zo dun.
vtecpower
Posts: 59
Joined: Thu Oct 17, 2013 2:54 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by vtecpower »

ik heb een mugen twinloop op de dc2 en ik vind het een super uitlaat..heerlijk stil..ook met katvervanger eronder.
twinloop einddemper zal zeker stiller zijn dan een n1 einddemper.
XortioN
Posts: 35
Joined: Sun Jan 22, 2012 9:45 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by XortioN »

De vraag is alleen, waar vind je zo één :D

Ik vroeg mij af of je ook een decat kan steken zonder kpro (dus zonder een remap), heb wat schrik voor foutmeldingen en te rijk/arm draaien. Zou wel ideale oplossing zijn voor wat geluid + performance!
voetbalboer87
Posts: 67
Joined: Tue May 20, 2014 5:13 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by voetbalboer87 »

Ik heb wellicht over een tijdje een Invidia G200 over. In mijn ogen ook een erg fijne en stille uitlaat.
fikske
Posts: 150
Joined: Thu Oct 15, 2009 8:05 pm

Re: Midpipe/stille uitlaat

Post by fikske »

Heb een 3inch rvs pijp vanaf cat naar achter met middendemper en extra tussendemper icm een supersprint uitlaat.

Heerlijke sound wanneer hij warm is en wanneer hij koud is is hij zeer stil.
Post Reply