Nu heb ik de eerste keus op een integra type R.
- 1e eigenaar
- volledige historie
- 147.000km
- 99% origineel.
- LHD
- wielen opnieuw gespoten
- stoel bekleding vervangen
Laten dit nou precies mijn eisen zijn waar zo'n auto aan moet voldoen.
Nu zit ik met 1 ding. Er zit een sunroof in. Was dit een optie destijds of is dit aftermarket?
Het is erg netjes ingebouwd en er zitten geen blaasjes of roest.
Ik zag dat jullie ook een lijst met nummers bijhouden? Bij deze:
01756
Integra type R 1998
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Re: Integra type R 1998
Welkom hier.
Sunroof is aftermarket.
En voor de nummers hebben ze op dit forum idd een lijst.
Als je de auto gekocht hebt en je stelt je netjes voor , mag je ook op de lijst met nummer en naam ;-)
Sunroof is aftermarket.
En voor de nummers hebben ze op dit forum idd een lijst.
Als je de auto gekocht hebt en je stelt je netjes voor , mag je ook op de lijst met nummer en naam ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Re: Integra type R 1998
Dankje. Zou een sunroof waardevermindering kunnen zijn..?
Ik wil graag een voorstel topic maken, maar heb geen type R. Rij een Honda civic EM2 facelift. 1 van de laatste
Ik wil graag een voorstel topic maken, maar heb geen type R. Rij een Honda civic EM2 facelift. 1 van de laatste
Re: Integra type R 1998
Sunroof zat alleen in de non Type-R modellen.
Dus dit is sowieso aftermarket. je kan qua hemel etc. wel de originele componenten hebben. maar of het hele dak is omgezet,
voor de sunroof of hij is niet origineel Honda deze zit namelijk met een gestanste rand.
De carrosserie van de Integra is al niet zo heel stijf, daarom hebben ze deze weggelaten bij de Integra. dat is ook de rede waarom de daklijsten allemaal scheuren bij deze modellen.
Het is jou mening of je er een wilt of niet. Sunroof is ideaal dat zeker.
De instabiliteit is op te lossen door of een kruis te monteren tussen de gordel punten achter. of het gewoon te accepteren en de kit naden in de gaten houden want scheuren ze te ver door gaat het daarop lekken.
Dus dit is sowieso aftermarket. je kan qua hemel etc. wel de originele componenten hebben. maar of het hele dak is omgezet,
voor de sunroof of hij is niet origineel Honda deze zit namelijk met een gestanste rand.
De carrosserie van de Integra is al niet zo heel stijf, daarom hebben ze deze weggelaten bij de Integra. dat is ook de rede waarom de daklijsten allemaal scheuren bij deze modellen.
Het is jou mening of je er een wilt of niet. Sunroof is ideaal dat zeker.
De instabiliteit is op te lossen door of een kruis te monteren tussen de gordel punten achter. of het gewoon te accepteren en de kit naden in de gaten houden want scheuren ze te ver door gaat het daarop lekken.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!