Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
tja behalve dat ik het gewoon leuk vond om te doen met de eg5 leer je er ook je auto door kennen, en toch elk jaar weer de 1e keer dat je onverwachts aan het glijden gaat is het even schrikken, sommige mensen verstijven dan van angst, als je al een beetje bent wezen spelen heb je dat niet meer en kan je gewoon goed handelen.
alleen maar plus punten dus haha, en uiteraard MET winterbanden, anders ben je nog steeds de lul.
alleen maar plus punten dus haha, en uiteraard MET winterbanden, anders ben je nog steeds de lul.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
hahaha... jij kent Marcell niet :P
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Ik ben The Stig niet! Hahaha!!
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Knite Force wrote:Ik ben The Stig niet! Hahaha!!
Dat maak je ons wijs ja...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Knite Force wrote:I wish...
Lijkt mij ook wel een aardige baan om te hebben....
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km ,903km(2018)
854km (2019)
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km ,903km(2018)
854km (2019)
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Vraag me wel af hoe snel/langzaam mijn EP3 op dat circuit zou zijn😇
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Marcell is echt niet snel hoor....
Zijn veel te trage ronden op de ring zijn daar wel het bewijs voor
Zijn veel te trage ronden op de ring zijn daar wel het bewijs voor
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Gaskleppie wrote:Marcell is echt niet snel hoor....
Zijn veel te trage ronden op de ring zijn daar wel het bewijs voor
Whehehe, al uit je jetlag ontwaakt Klep?
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Titanium boutjes om de Gruppe M scoop ietsje minder opvallend te bevestigen.
En binnenkort een laatste update voor de EP3....
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Goed bezig... dat andere stuk ijzer bij het oud ijzer gezet of gebeurd daar binnenkort nog iets mee? :P
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Daar gebeurt zeker nog iets mee, of dat binnenkort is weet ik nog niet 😉
Vandaag samen met mijn maatje de OEM facelift stoelen gewisseld voor EK9 Recaro's die ik al een poosje in mijn loods "klaar" had staan.
Zoals door velen reeds ontelbaar vaak gezegd is: wat zitten ze lekker, wat geven ze veel steun en wat zijn ze mooi!
Hier even een paar fotootjes van vandaag:
Dinsdag hopelijk met de auto op voor APK. Tevens de carbon spoiler gedemonteerd en de originele teruggezet (voor APK, en omdat er nog busjes gedraaid moeten worden om overmatige bewegingen/trillingen tegen te gaan), kom je dit eronder tegen:
Geintje van de jongens die me destijds tot snachts geholpen hebben om de spoiler goed passend te krijgen. 😎
Vandaag samen met mijn maatje de OEM facelift stoelen gewisseld voor EK9 Recaro's die ik al een poosje in mijn loods "klaar" had staan.
Zoals door velen reeds ontelbaar vaak gezegd is: wat zitten ze lekker, wat geven ze veel steun en wat zijn ze mooi!
Hier even een paar fotootjes van vandaag:
Dinsdag hopelijk met de auto op voor APK. Tevens de carbon spoiler gedemonteerd en de originele teruggezet (voor APK, en omdat er nog busjes gedraaid moeten worden om overmatige bewegingen/trillingen tegen te gaan), kom je dit eronder tegen:
Geintje van de jongens die me destijds tot snachts geholpen hebben om de spoiler goed passend te krijgen. 😎
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
kijk goed bezig, ooit gaan ze er bij mij ook weer in, ik had ze alleen niet met mn oude civic moeten verkopen, maarja ze waren toch al niet meer zo netjes.
heb je de ep3 railsen over moeten zetten op de recaro's?
heb je de ep3 railsen over moeten zetten op de recaro's?
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Ik heb een setje (DC5?) railsen gekocht. 2 gaatjes bijgeboord en het zit zo vast als een huis.
Twijfel momenteel heel erg over een harness bar en mijn Takata's. Ik wil in deze auto niet zonder achter-interieur rijden, maar weet niet of ik dan icm een harness-bar de gordels toch veilig kan monteren.
Twijfel momenteel heel erg over een harness bar en mijn Takata's. Ik wil in deze auto niet zonder achter-interieur rijden, maar weet niet of ik dan icm een harness-bar de gordels toch veilig kan monteren.
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Veiliger als via de achterbank... dan trekt hij jou namelijk dubbel de stoel in, jou stoel breekt op lende hoogte en dan krijg je het zelfde euvel als ik heb in mijn rug.
Harnassbar zit hij op schouderblad hoogte, waardoor hij niet het idee krijgt om jou stoel dubbel te vouwen.
Harnassbar zit hij op schouderblad hoogte, waardoor hij niet het idee krijgt om jou stoel dubbel te vouwen.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
True, maar een van mijn vaste "partners in crime" (Wesley) las er juist weer wat negatieve dingen over, in geval van een aanrijding.
Onder geen enkele voorwaarde komt er een kooi in de EP3, ik wil dat de auto "terugbouwbaar" blijft naar OEM. Zou trouwens wel een gruwelijke pokkeklus worden ondertussen hahaha, maar dit ter zijde. Ik heb al jaren de Takata's uit de EE9 in de kast liggen, ik zou ze graag gaan gebruiken om me goed op mijn plek te houden in de EP3. Maar nu dus mijn twijfel over een harness-bar. Zonder wordt het zeker niet om de reden die Rikky hierboven al gaf.
Iemand hier nog een mening over?
Onder geen enkele voorwaarde komt er een kooi in de EP3, ik wil dat de auto "terugbouwbaar" blijft naar OEM. Zou trouwens wel een gruwelijke pokkeklus worden ondertussen hahaha, maar dit ter zijde. Ik heb al jaren de Takata's uit de EE9 in de kast liggen, ik zou ze graag gaan gebruiken om me goed op mijn plek te houden in de EP3. Maar nu dus mijn twijfel over een harness-bar. Zonder wordt het zeker niet om de reden die Rikky hierboven al gaf.
Iemand hier nog een mening over?
-
- Posts: 67
- Joined: Tue May 20, 2014 5:13 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Marcell, als jij vindt dat die recaro's zoveel steun geven. Dan ga je niet hard genoeg over de ring 😛
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Woukie, ik kán nu een opmerking maken... 😉
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Heb ooit in EP3 stoelen gezeten maar daar vlieg ik echt van links naar rechts en andersom haha! Ik vind ek9 recaro's ook heerlijk zitten maar ik heb de mijne ook verkocht vanwege FIA stoelen voor TA... twijfel toch om weer een setje terug te kopen om dat te gebruiken als straat stoelen want dat zit ooo zooo heerlijk. Voor mij geven die stoelen genoeg steun, weeg ook niet zoveel dus de wangen krijgen minder voor zn kiezen :P
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
oke mooi dat ze er zo makkelijk in gaan, kan ik dat ook weer toevoegen aan die oneindige lijst
en zelfs ik vind die standaard ep3 stoelen ruim, en ik ben niet zo heel slank van figuur haha, fn2 stoelen zitten al iets beter, maarja als er weer een keer recaro's op mn pad komen dan weet ik het wel.
en zelfs ik vind die standaard ep3 stoelen ruim, en ik ben niet zo heel slank van figuur haha, fn2 stoelen zitten al iets beter, maarja als er weer een keer recaro's op mn pad komen dan weet ik het wel.