Honda Integra Type R rood 71-GB-TL

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Krisiz
Posts: 2
Joined: Thu Dec 23, 2010 7:31 am

Honda Integra Type R rood 71-GB-TL

Post by Krisiz »

All,

Helaas las ik op dit forum negatieve berichten over mijn auto. Ik ben hier weinig geweest (een account sinds 2010) en toen ik mijn auto te koop zette
kreeg ik een vrij onbeschofte sms, zonder dat iemand zich voorstelde, over mijn auto.

Het blijkt, en dit kan ik niet bevestigen, dat het kennelijk een schade auto is. Hier ben ik nooit van op de hoogte geweest. Ik heb de auto gekocht met
(sorry, ik moest het boekje er op na kijken) 90.000 km op de teller (ik was in de veronderstelling 80.000, maar dit is mijn fout geweest).

Ik dacht ook dat ik een van de eerste eigenaren was. Er bleken, inderdaad, bij het nakijken van de beurten, nog 3 eerdere eigenaren geweest te zijn.
Als een dealer een auto opkoopt (wat Honda Hylkema gedaan had) dan tellen deze mee als eigenaar. Vandaar dat het RDW 7+ aangeeft.

Maar goed, over de auto. Alles is supernetjes, dus als hij al total loss is geweest (een trucje wat sommige garages wel eens gebruiken om geld op te strijken,
maar net zoals op dit forum, iedereen kan alles claimen...), dan is hij wel heel erg netjes opgeknapt. Ik kan dit nogmaals niet bevestigen.

De auto is heel erg netjes en voor wie dat niet gelooft, kom gerust een kijkje nemen, ik heb niets te verbergen. Je mag hem helemaal controleren en ik hoor graag
wat mensen ervan vinden. Ik heb alle documentatie nog, zelfs die waarin staat dat hij NIET uit Belgie komt, maar gewoon uit NL.


Paar eerlijke puntjes, er zit een klein deukje in door een kind wat ik niet te pakken kreeg die met zijn stuur erin was gevallen, rechtsboven aan de rechterachterkant.
Verder is hij erg netjes voor een auto uit 2000, motorisch altijd goed onderhouden en ik heb er altijd netjes voor gezorgd.

http://www.speurders.nl/overzicht/autos/honda/honda-integra-type-r-rood-149656126.html

Bij interesse hoor ik het graag en nogmaals, geloof je me niet dan kun je hem vanaf zaterdag bekijken bij Hylkema in Drachten (daar zet ik hem 's middags neer).
En ja, als de dealer hem voor me verkoopt heeft hij nogmaals een eigenaar gehad...

Vragen, dan hoor ik het graag. Onderhouds-historie plus alle facturen zijn nog aanwezig, ook alle certificaten (zoals die van het alarm) nogmaals,
ik heb niets te verbergen. Kom anders gerust even kijken.

Leonard
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: Honda Integra Type R rood 71-GB-TL

Post by vtec vince »

Triest dat iemand zich hier komt verdedigen omdat er een paar het nodig vinden om de verkoop te belemmeren.
Wel of geen schade auto laten we gewoon in de midden.
Succes met de verkoop iig.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Re: Honda Integra Type R rood 71-GB-TL

Post by D_ToXx »

je kan kijken of op het plaatwerk bv onder de koffermat of de gaten nog rond zijn.
Bij niet ronde gaten weet je genoeg.

En idd wat vince zegt. Ik kan me voorstellen dat je dat als particuliere verkoper zoiets niet weet/verteld word.
Post Reply