Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Ik zeg EE9! Of toch EE8...
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

EE9 hahaha
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by sigur »

Hey, minder dat roest zeg. Wordt iig goed aangepakt. ;)
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Yep, maargoed ik durf te wedden dat 95% van alle ITR's er zo uitzien. Het is dat ik er zo naar zoek anders had ik het ook nooit gezien. Want alleen tijdens kaalmaken kom je het tegen, en bovenop de tank is altijd een probleem want daar is gewoon bespaard bij honda helaas. Maar komt idd goed en beter beschermt dan origineel :) Bovendien valt het nog mee gelukkig en is het oppervlakkig allemaal, mooi optijd dus.
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Alvast begonnen aan het Projector projectje, aangezien de accord/TSX projectoren binnen waren gekomen uit Turkije :)

Image

Image


Ze zien er erg netjes uit, ook het binnen werk niet afgebladert etc. Maar het is dan ook OEM, en geen replica meuk. :)

Om te proberen, alvast een donor koplamp kaal gemaakt en in de oven (150 graden voorverwarmt, oven uit en 10 min erin gelegd) en zo de lamp gedemonteerd.

Image

Image

Image

Image


Nu nog weer wat dingen bestellen uit de USA, ik doe andere lens glazen (TSX-R) op de projectoren voor een nog scherper beeld en iets meer blauwere gloed op de lijn. Ik ga waarschijnlijk voor Osram CBI 5000k D2S lampen, met oem denso ballasten. Duurder spul maar wil geen gekloot met verlichting die niet naar behoren werkt.. Projectoren swappen en goedkope lampen zou nergens op slaan. :p

Ook binnenkort het frame dremelen om pas te maken, het is niet helemaal plug en play uiteraard.

Soon more :)
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by sigur »

Geloof ik graag, modderkuipen voor als los gehad? :( ook zo'n verborgen plekje.
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Voorkant komt nog, wil eerst achter afronden. Maar idd blijft veel troep achter.. We gaan 't zien tzt. :)
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Goed bezig man, echt!
Post Reply