Toen ik de auto kocht melde de verkoper er eerlijk bij dat het stuurhuis lekte, wat precies wist hij niet. Dit was dus nog een probleem om op te lossen. In de eerste weken dat ik de auto had heb ik in de gaten gehouden hoeveel het lekte en waar de lekkage eventueel zat. De lekkage bleek mee te vallen, maar om het netjes op te lossen moest het stuurhuis er wel onder weg. Omdat het niet veel lekte had ik besloten dit in de winter te gaan doen.
Maar zoals zo vaak kwam er weer eens iets moois op mijn pad, een MG ZS 180 stuurhuis. Dit stuurhuis zou bijna gelijk zijn aan dat van een DC2 maar dan iets directer, aangezien ik in mijn voorgaande auto's met Quaife stuurhuizen reed weet ik hoe fijn het is om een directer stuurhuis te hebben. Dit stuurhuis maar gekocht, en omdat ik toch vakantie had gelijk maar gemonteerd.
Naast het stuurhuis kwam er nog iets leuks op mijn pad, een Recaro Pole Position stoel. Niet dat de originele Recaro's slecht zitten, maar bij het betere circuitwerk bieden ze niet genoeg steun vind ik zelf.
Na deze upgrades was het tijd om te gaan testen, echter voor dat gedaan zou worden heb ik de auto eerst nog uitgelijnd op mn werk. Na het uitlijnen was het tijd om te testen, en waar kun je dat nou beter doen dan op de ring?

Tot slot nog een speclist.
Honda Integra Type R (DC2)
B18C6
Mugen Air intake
Skunk2 Tuner stage 2 nokkenassen
Supertech klepveren
Supertech klepschotels
RMF Replica header
Invidia G200 catback
Racimex oliekoeler met thermostaat
ACT koppelingset
Competition Clutch vliegwiel 3,9Kg