Club kentekenplaten

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Club kentekenplaten

Post by Lucas79 »

Hoi,

Ik had zojuist een idee. Zou het niet heeeeel vet zijn als we Type-R Kentekenplaten laten maken die we op onze autos kunnen "plakken" of ipv originele kentekens kunnen plaatsen. Staat echt vet op een clubstand en is tevens handig voor diegene die zich op het circuit gaan begeven. (en is ook nog eens reclame voor ons!) We kunnen er zelf 20 aanschaffen en "verplicht" stellen als je met je R op een clubstand staat en optioneel voor een circuitdag, of anders als clubartikel verkopen misschien?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Club kentekenplaten

Post by LaurenZ »

Dan moet je wel 2 verschillende maten hebben..

Gezien er steeds meer jdm imports bijkomen :)

Ik heb zelf al een UK plaat met ITR-DC2

Image
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Club kentekenplaten

Post by Lucas79 »

Eens,.. Ik heb zelf de originele "Type-R" platen van Honda... heel leuk, maar lijkt me juist gaaf om ze allemaal van de Club te hebben.
Deus Ex Machina!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Club kentekenplaten

Post by Jo& »

Uhm volgensmij bestaan die al en heeft Frans er een paar.
FF kijken hoeveel anders misschien bijmaken of nieuwe is wel een goed idee.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Club kentekenplaten

Post by Ray1990 »

Ik zat eventjes rond te kijken hier, en vind dit idee ook wel een goede. Misschien idee om blanco kentekenplaten (zwart) en dan daarop het logo op een sticker te plaatsen.
Echter geen idee hoeveel dit gaat kosten. Deze blijven dan wel in het bezit van de club. en kan bij evenementen geplaatst worden.
Je hebt er toch gauw 40 nodig (voor en achter) en hondafest hadden we laatst om en nabij 20 auto's.

Misschien als kevin weet hoeveel de stickers gaan kosten om dit verder te bekijken.
Post Reply