Gaskleppie, aangenaam!

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
bertje
Posts: 169
Joined: Sat Feb 25, 2012 3:01 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by bertje »

details?
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by Gaskleppie »

Garrett GT2860RS turbo
B16a2 semi bluid
Eagle drijfstangen
JE zuigers
ITR cams
ported ITR head
ITR intake
450cc RC injectors
custom made intercooler
Apexi filter and Blowoff
API ramhorn
custom made downpipe

Getest op Zandvoort, turbo gebakken, volgende keer toch maar wel de waterkoeling aansluiten...... :(
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by HONDA »

Dat is je straf...

Het blijft een NA motor, dat staat buiten kijf. Een Integra is een circuitracer en een turbo of supercharger vind ik niet passen in de typeR mythologie.


:-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by Gaskleppie »

got me there......
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by Gaskleppie »

Het enige antwoord wat ik kan verzinnen is dat dit een resultaat heeft wat op een grote NA motor lijkt...

Goed?
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by HONDA »

Jahoor voortschrijdend inzicht. :-)

Balen dat het fout is gegaan, leer momentje zeg maar maar wel dure momentjes.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by mr. X »

Nice 8)
Dat zal wel lekker gaan. Meer vermogen heb je niet echt nodig zolang de motor maar net zo gretig blijft als NA.
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by CTR-Asch »

Je kan het ook zien als met de tijd meegaan..
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by Gaskleppie »

Deze setup rijd op zich net zo spannend ls een grote NA motor. Je ziet het ook aan de grafiek dat het vermogen zich steeds blijft opbouwen naarmate je meer toeren maakt. Zelfs het koppel piekt pas heel laat in toeren, iets dat je normaal echt niet ziet bij turbo motoren.
Dus het oude krijsertje krijst nog hetzelfde, alleen met een bak meer geweld!
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Gaskleppie, aangenaam!

Post by Knite Force »

Hier nog updates Frank? Jij maakt ongeveer een miljoenmiljard uur per week, qua tijd zal het wat krapjes zijn, maar qua overuren... :D
Post Reply