Honda Goes

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
Hondaliefhebber
Posts: 24
Joined: Sat May 25, 2013 11:39 am

Honda Goes

Post by Hondaliefhebber »

Weer een dealer gestopt, Honda Jan van Dijk in Goes is afgelopen week failliet verklaard, de zoveelste.
Vestigingsleider nam in maart al ontslag en is eigen autobedrijf begonnen.
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Honda Goes

Post by mrkeffo »

Die is inderdaad voor zichzelf begonnen. Daar heb ik aan mijn ep3 mogen sleutelen. Vakgarage Leenderd de Krijger is een echte honda monteur/liefhebber.

Radjen heeft z'n immobelizer ook daar ingekeerd omdat ze in de omgeving van Rotterdam dit niet konden
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: Honda Goes

Post by pyrofreak666 »

Oh... ben benieuwd of Jan van Dijk Brielle blijft bestaan! Dat is mijn dealer namelijk...
Hondaliefhebber
Posts: 24
Joined: Sat May 25, 2013 11:39 am

Re: Honda Goes

Post by Hondaliefhebber »

Vakgarage Leendert Krijger is het bedrijf In Heinkenszand van de voormalige vestigingsleider, al mijn Honda's onderhoudt hij inmiddels. Een echte vakman die met name de techniek van de Honda's van 1990 tot op heden goed kent. Volgens mij is hij zelfs nog monteur van het jaar geweest.
Ik kocht recent de ATR nr. 3/50 en die wordt bij hem gestript en bouwen we samen weer opnieuw op. Het is iemand die met zorgvuldigheid en passie aan je auto werkt.
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Honda Goes

Post by mrkeffo »

Hondaliefhebber wrote:Vakgarage Leendert Krijger is het bedrijf In Heinkenszand van de voormalige vestigingsleider, al mijn Honda's onderhoudt hij inmiddels. Een echte vakman die met name de techniek van de Honda's van 1990 tot op heden goed kent. Volgens mij is hij zelfs nog monteur van het jaar geweest.
Ik kocht recent de ATR nr. 3/50 en die wordt bij hem gestript en bouwen we samen weer opnieuw op. Het is iemand die met zorgvuldigheid en passie aan je auto werkt.

Ik kan er niet veel meer aan toevoegen mijn blok hebben we samen weer netjes opgebouwd, mijn bak heeft hij compleet gereviseerd samen met lsd gemonteerd. Erg goed verlopen allemaal!
Post Reply