3-8-2014 | 5e Custom Turbo Meeting | Circuit Zandvoort

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

3-8-2014 | 5e Custom Turbo Meeting | Circuit Zandvoort

Post by dubversion »

5e Custom Turbo Meeting op Zandvoort 3 AUG 2014


Image
Beste Boost lovers,


Met trots presenteren we het programma voor 3 AUG 2014. Na 4 erg gezellige jaren in Zevenaar, willen we op de meeting nog meer spectakel bieden. En waar kan dat beter dan op Circuit Zandvoort?


Waar
Zandvoort Circuit op de grote parkeerplaats midden op het circuit


Wanneer
3 AUG 2014, van 13.00 tot 16.00 uur (VIPS worden geacht voor 12.00 uur aanwezig te zijn ivm drukte en inschrijvingen)


Wat is er te zien
Auto's met grote aanpassingen aan het turbo- of superchargersysteem (VIP).
Daarnaast zijn er zeldzame performance auto's te zien (Specials).
Verder is er weer een mini dragstrip en checken we de hoogste snelheid voor de dag.
De paddocks zijn ook open. Deze dag biedt een prima gelegenheid om eens te komen kijken op het circuit en de sfeer van een trackday te proeven. Mocht je je niet meer kunnen beheersen, dan kun je direct meedoen met je eigen auto (mits er nog plek is) ! Meer info hier beneden.
Een film van de vorige meeting kun je hier vinden http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8


Wil je als VIP of Special komen, stuur dan een e-mail naar [email="info@ctsm.nl"]info@ctsm.nl[/email].


Kosten
GRATIS zoals altijd voor VIPs en specials en bezoekers ! Bezoekers die met de auto komen kunnen beperkt bij het circuit parkeren voor EUR 6


Custom King Prijs
Voor de meest tot de verbeelding sprekende VIP hebben we weer de Custom King prijs. Ook dit jaar betekent dat een gratis dyno run bij Ludwig Performance in Hillegom. De vorige winnaar kun je hier zien:
http://www.youtube.com/watch?v=2wEQ0oe-bcA


Gratis VIP parade rondje op het circuit !
Voor de VIPs hebben we dit jaar iets heel speciaals geregeld. GRATIS op het circuit een rondje rijden.
Als kick-off voor de meeting mag rond 12.50 uur 2 rondjes op het circuit worden gereden, wat een keer vol gas over het rechte stuk betekent !
Helm is verplicht en vooraf betalen verstandig, want er is maar beperkt ruimte.
VIPs die mee willen doen moeten om 12.00 uiterlijk zijn ingeschreven.
DFtrackdays lidmaatschap a EUR 25 wel verplicht voor degene die dit nog niet hebben!
Plaatsen zijn beperkt dus meld je snel aan ! Dat kan via [email="info@ctsm.nl"]info@ctsm.nl[/email]


Mini dragstrip
Ook dit jaar zal gedurende de meeting een kleine dragstrip klaarliggen voor de specials en VIP auto's. Let goed op de aanwijzingen van de organisatie. De dragstrip ligt op het paddock en een helm of lidmaatschap is niet verplicht. Helm is wellicht wel aan te raden !


Strand
Het circuit is aan het strand, het is voor bezoekers prima te combineren met een dagje Zandvoort. Houd er wel rekening mee dat het circuit dicht gaat om 17.00 uur, dus laat de auto niet staan op het parkeer terrein !


Tuners
Er beloven een heel aantal professionele tuners aanwezig te zijn en staan je geheel vrijblijvend te woord en leggen graag uit wat er mogelijk is met alle soorten auto's; tuning is niet alleen voor de performance auto's!


Trackday
Deze dag is tevens een trackday van Driving Fun (Zandvoort Deel XL). Iedereen mag hier aan deelnemen, mits je auto niet lekt, max 92 dB en een helm hebt voor elke rijder.


De VIPs worden wel geacht gedurende de meeting NIET te rijden, behalve dan voor het parade rondje. VIPs en specials kunnen zich inschrijven voor de ochtendsessie.


Deelnemers aan trackday mogen hun auto ook bij de Specials parkeren als ze niet rijden.
LET WEL: Rijden op deze trackday is aan regels verbonden.


Ochtendsessie (9-13) geldt EUR 225
Middagsessie (13 - 17) gelt EUR 250
Hele dag (9- 17 ) kost EUR 390
Kwantumkorting kan verkregen worden met groepen vanaf 5 auto's.
Bijrijder kost EUR 10 en moet ook een helm hebben.
Lidmaatschap kort EUR 25, geldig voor een heel jaar. Voor VIPs geldt dus dat je dan ook mag meedoen met het parade rondje om 13.00.


Zie hier voor meer info.


Auto en coureur huren
Voor een ultieme race ervaring kan een Dodge Viper met coureur worden gehuurd voor enkele rondjes tot een heel uur.
dftrackdays.com heeft speciale race auto's te huur voor een sessie of voor de hele dag. Daarmee kun je lekker rijden, eventueel met bijrijders, zonder risico voor je eigen auto.
De prijzen voor de autohuur alleen kunnen worden verkregen via dftrackdays.com (duurder dan met chauffeur vanwege de extra verzekering).
Auto+coureur prijzen zijn:
De kosten zijn EUR 79 voor een kwartier, EUR 150 voor een half uur en EUR 250 voor een uur. Dit is inclusief inschrijfgeld, auto, banden, benzine, remmen & instructie. Lidmaatschap is verplicht !


Neem voor deelname aan de trackday contact op met [email="info@dftrackdays.com"]info@dftrackdays.com[/email]


Aanmelden
NB: Alleen aangemelde auto's worden toegelaten als VIP of Special er wordt bij de poort gecontroleerd !
Om je aan te melden dien je een mail te sturen naar: [email="info@customturboworld.com"]info@customturboworld.com[/email]
Met daarin je auto gegevens (merk, type, jaar en kenteken), je mod lijstje en een foto van de auto.


Bedrijven / Sponsoren
De meeting is NIET gratis voor de organisatie ! Wij zijn op zoek naar auto gerelateerde bedrijven die aanwezig willen zijn op deze meeting. Speciale interesse is er voor tuners. De combinatie met de trackday is jullie klanten een parchtige manier om het product te demonstreren. Het is een fantastische ervaring om rond te rijden op het circuit en vanaf 5 auto's ook nog met extra korting. Wij kunnen eventueel tenten en dergelijke regelen. Neem aub contact op voor meer info. Drank of eettentjes zijn helaas niet toegestaan.


Meer info
www.facebook.com/events/161626500697390/
www.CustomTurboWorld.com
http://dftrackdays.com/circuit/trackday/46/zandvoort_03082014/


Natuurlijk is een helm en lidmaatschap ALTIJD verplicht voor iedereen die op de baan gaat, zorg dat je hem meeneemt of ter plekke koopt!
Huren van een helm is beperkt mogelijk.
Wil je met een auto (een huur auto of je eigen) de baan op, schrijf je dan snel in via [email="info@dftrackdays.com"]info@dftrackdays.com[/email], want er is maar beperkt plek !


VOORAF BETALEN VOORKOMT TELEURSTELLINGEN ! Het belooft een drukke dag te worden, dus wees op tijd met je inschrijvingen !


NB: Alleen VOORAF aangemelde auto's worden toegelaten. De organisatie controleert bij de poort.


Wij hebben ontzettend veel zin om deze combinatie, nu duimen voor goed weer !


Gebooste groetjes,


Jeroen Cabbolet
[email="info@customturboworld.com"]info@customturboworld.com[/email]




Binnenkort volgt het ovb lijstje met VIPs en Specials.


Image
[video=youtube;3A985YtMiY8]http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8[/video]
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

Beste turbo liefhebbers,


Doordat mijn eigen project auto (BMW 335i Touring) gestolen is op 2 mei 2014, heeft mijn eerste ovb lijstje wat vertraging opgelopen. Voor meer info over mijn auto, zie dit bericht:


http://www.politie.nl/gezocht/verdachten/2014/mei/03-almere1505autodiefstal.html




Ik hoop op flink meer aanmeldingen voor editie 2014 van de meeting, zodat dit een mooie feestdag op Zandvoort gaat worden om alle sores even te vergeten. Wellicht valt de meeting niet in je vakantie en heb je zondag 3 AUG 2014 gewoon vrij en je hebt nog een mooie VIP auto, geef je AUB op. Dit jaar er vooraf aanmelden verplicht. De meeting is en blijft gratis, we bieden dit alleen meer spektakel waar je via dftrackdays aan kan meedoen. Je kan me mailen voor meer info


Hier het eerste ovb lijstje:


Audi RS4 B5 642 PK 750 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 440 PK 530NM
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Golf mk4 GTI met TD05HR16GC IHI Twinscroll Turbo 2002
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
MG ZS 1.8 Turbo 225 PK
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 486 PK
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Renault 5 GT Turbo 1988 230 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 0,7 bar 1986 350 PK
Seat Leon Cupra 310LE 2010 375 PK 472 Nm
Suzuki Swift GTI met motorswap en turbo op 1.2 bar 300 PK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra MKIV TT Targa 1994 500 wPK 600 wNm
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm


Gebooste groetjes,


Jeroen


PS: Ik ben nog steeds op zoek naar sponsoren ! Alle kleine beetjes helpen
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by RJB1988 »

Balen zeg dat je auto gestolen is. Hopelijk wordt ie snel gevonden en natuurlijk zonder schade
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

Thanks RJB, niemand hoopt dat meer dan mij...
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

De evenementenregeling is rond. Dit is goed nieuws voor VIP auto's die 15 jaar of ouder zijn en geschorst zijn.


De meeting is opgenomen in de evenementenregeling van de belastingdienst. Dit houdt in dat de geschorste auto van minimaal 15 jaar oud op 3 AUG naar de meeting mogen komen, zonder belasting te betalen (per auto geld een maximum van 6 dagen per jaar). Je zal wel je kenten en naam naar mij moeten opsturen via email of PM. Doe dit ZSM.


Meer info op http://fehac.nl/evenementenregeling/


Ik heb sowieso graag nog veel meer VIP aanmeldingen. We hebben zat plek en hoe meer zielen hoe meer vreugd, mits je natuurlijk voldoet aan de VIP auto eis van de Custom Turbo en Supercharger Meeting.


groetjes,
Jeroen
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

Beste boost lovers,


Over iets meer dan een maand is het al zover: de Custom Turbo Meeting op Zandvoort. Er is nog veel meer plek, en ik wil graag alle turbo projecten op de meeting zien en de mensen die komen houden juist van de diversiteit. Zonder deelnemers, geen mooie meeting, dus meld je aan via email mailto:?subject=&body= en vergeet niet de gegevens te vermelden voor de info sheet:


- auto type
- bouwjaar
- kenteken(voor controle bij de poort)
- foto
- dyno uitdraai of geschat vermogen
- mod lijstje


Hier is het huidige ovb lijstje:


Audi RS4 B5 642 PK 750 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 440 PK 530NM
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Chrysler 300C 3.5 V6 met Raptor Supercharger 0.4 bar 2004 320 PK 450 Nm
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Golf 3 GTI 2.0 16V Met Eaton Supercharger 1996 283 PK 328 Nm
Golf mk4 GTI met TD05HR16GC IHI Twinscroll Turbo 2002
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
MG ZS 1.8 Turbo 225 PK
Mini Cooper S met 50 PK NOS 2003 231 PK 266 Nm
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan 200SX met RB25DET 1994 425 PK
Nissan R33 GTR V-SPEC 1996 420 PK
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 486 PK
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Nissan Skyline R33 GTST 1997 306 PK (Special)
Nissan Skyline R33 GTS-T 444 PK 520 Nm
Nissan Skyline R33 GTST Big Single T70 1995 512 PK
Opel Astra GSI Turbo 1993 310 PK 480 Nm
Opel Kadett E 4x4 Turbo 1987 280 PK
Opel Kadett met 2.4 CIH block en Borg Warner Turbo 1978
Renault 19 Met F7R motor 16v Phase 2 1993 240 PK
Renault 5 GT Turbo 1985 200 wPK 280 wNm
Renault 5 GT Turbo 1988 200 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 0,7 bar 1986 350 PK
Renault Megane RS CUP 2011 310 PK 445 Nm
Seat Ibiza 6L TDI 2003 293 PK 531 Nm
Seat Leon Cupra 310LE 2010 375 PK 472 Nm
Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo 2008 335 PK 430 Nm
Subaru Impreza WRC S7 Replica (MY01) 2001 349 PK 481 Nm
Suzuki Swift GTI met motorswap en turbo op 1.2 bar 300 PK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra MKIV TT Targa 1994 500 wPK 600 wNm
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm
Volvo 850 1996 BTCC replica 1995 300 wPK 470 wNm


Gebooste groetjes,


Jeroen
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

Over twee weken is het zo ver. De organisatie is nog steeds op zoek naar VIP-waardige custom turbo project auto's die willen meedingen naar de gratis dyno run. We zijn naar Zandvoort verhuisd om plek genoeg te hebben voor een grote show, dus hoe meer aanmeldingen hoe beter !


NB: Wij hebben de evenemtenregeling voor youngtimers aangevraagd, dus auto's van minimaal 15 jaar oud hoeven geschorste auto's mogen naar het evenement komen. Mail of PM ons voor meer info. Aanbieding geldt alleen voor deelnemende auto's (VIP of specials).


We waarborgen wel de kwaliteit van de getoonde auto's, dus wel altijd een email mailto:?subject=&body= (of pm) met:


- auto type,
- bouwjaar
- kenteken(voor controle bij de poort)
- foto
- dyno uitdraai of geschat vermogen
- mod lijstje
Wij maken een info sheet voor achter de raam/ruitenwisser tijdens de meeting, zodat het publiek ook de niet zichtbare veranderingen kan "zien". Vaak kosten die het meeste zweet, bloed en tranen.


Natuurljk is iedereen van harte welkom op deze gratis meeting en biedt een mooie kans om even Zandvoort te zien en het geweld van de trackday.


Gebooste groetjes,
Jeroen Cabbolet






PS: Sommige stock turbo auto's zijn welkom als special (bv meer dan 250 pk en vele andere mods) . Mail me om te kijken of jouw auto er tussen past via mailto:?subject=&body=
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

[font=Calibri]Beste boost lovers,[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Het is bijna zover ! Het weer lijkt prima te zijn, zo'n 21 graden met wat wolkjes. Mocht er een buitje vallen, niet getreurd er zijn tenten aanwezig om even te schuilen en hopelijk valt er niet te veel uit de hemel ![/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]De meeting is van 13.00 - 16.00 uur[/font]
[font=Calibri]VIPs en specials worden geacht om 12.00 uur bij het circuit te zijn.[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]LET WEL: het circuit sluit ook weer om 17.00 uur, dus haal je auto op tijd weg om grote problemen te voorkomen !!![/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Voor de VIPs die het parade rondje om 13.00 uur mee willen doen is een helm verplicht en een lidmaatschap van driving fun. Regel dat AUB zelf contant ter plaatse mocht je dit nog niet hebben (EUR 25).[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]NB: volg altijd de instructies op van de organisatie. Dit geldt in het bijzonder voor het parkeren op het terrein en de mini drag strip. Hou het gezellig ![/font]
[font=Calibri]NB: Bezoekers mogen het terrein niet op met hun auto, dus parkeer AUB elders.[/font]
[font=Calibri]Mocht je je alsnog willen opgeven dan kun je mij mailen op mailto:?subject=&body=[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Hartelijk dank voor alle inschrijvingen ![/font]
[font=Calibri]Het is een prachtige laatste ovb lijstje geworden[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Tot zondag ![/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Gebooste groetjes,[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Jeroen Cabbolet[/font]
[font=Calibri]06 48466864[/font]
[font=Calibri][/font]
[font=Calibri]Audi S2 Avant met Precision 6262 1994 590 PK 724 Nm[/font]
[font=Calibri]BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm[/font]
[font=Calibri]BMW E30 M3 met Precision 6262 Turbo op 1.6 bar 745 PK 760 Nm[/font]
[font=Calibri]BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK[/font]
[font=Calibri]BMW E46 323i met Raptor supercharger 1999 300 PK[/font]
[font=Calibri]chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm[/font]
[font=Calibri]Chrysler 300C 3.5 V6 met Raptor Supercharger 0.4 bar 2004 320 PK 450 Nm[/font]
[font=Calibri]Dodge Ram Daytona Hemi V8 2005 360 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited edition 1998[/font]
[font=Calibri]Fiat Coupe 2.0 20V Turbo PLUS 2000 260 PK[/font]
[font=Calibri]Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)[/font]
[font=Calibri]GMC Typhoon Turbo (Special)[/font]
[font=Calibri]Honda civic 1.5i dxi Daytona met turbo op 0.5 bar 1995 170 PK[/font]
[font=Calibri]Lancia Delta integrale EVO 1 1992 210 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Lexus LS400 4.0 V8 met GT3582R turbo 1996 544 PK 775 Nm[/font]
[font=Calibri]Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Mercedes e320 brabus/Maybach 1985 (Special)[/font]
[font=Calibri]Mini Cooper S met 50 PK NOS 2003 231 PK 266 Nm[/font]
[font=Calibri]Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm[/font]
[font=Calibri]Nissan 200SX met RB25DET 1994 425 PK[/font]
[font=Calibri]Nissan 350z Supercharged[/font]
[font=Calibri]Nissan 350z Supercharged[/font]
[font=Calibri]Nissan 350Z Twin Turbo 598 PK 746 Nm[/font]
[font=Calibri]Nissan GT-R 2010 600 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Nissan R33 GTR V-SPEC 1996 420 PK[/font]
[font=Calibri]Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 580 (E85) PK[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 GTR 1997 422 PK 494 Nm[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 GTS25T S2 met Turbonetics Turbo 1996 320 wPK[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 GTST 1997 306 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 GTS-T 1996 444 PK 520 Nm[/font]
[font=Calibri]Nissan Skyline R33 GTST Big Single T70 1995 512 PK[/font]
[font=Calibri]Nissan Sunny GTI-R met GT3071 op 1.2 bar 1992 330 PK[/font]
[font=Calibri]Opel Astra GSI Turbo 1993 310 PK 480 Nm[/font]
[font=Calibri]Opel Insignia OPC 2010 355 PK[/font]
[font=Calibri]Opel Kadett E 4x4 Turbo 1987 280 PK[/font]
[font=Calibri]Opel Kadett met 2.4 CIH block en Borg Warner Turbo 1978[/font]
[font=Calibri]Opel Zaffira OPC 2003 270 PK[/font]
[font=Calibri]Renault 19 Met F7R motor 16v Phase 2 1993 240 PK[/font]
[font=Calibri]Renault 5 GT Turbo 1985 200 wPK 280 wNm[/font]
[font=Calibri]Renault 5 GT Turbo 1988 200 wPK[/font]
[font=Calibri]Renault 5 GT turbo 180 PK[/font]
[font=Calibri]Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 1 bar 1986 330 PK[/font]
[font=Calibri]Renault Dauphine met R5 GT 1.4l turbo 1961 120 PK[/font]
[font=Calibri]Renault Megane RS CUP 2011 310 PK 445 Nm[/font]
[font=Calibri]Seat Ibiza 1.8-20V Turbo Sport 2000 230 PK[/font]
[font=Calibri]Seat Ibiza 6L TDI 2003 293 PK 531 Nm[/font]
[font=Calibri]Seat Leon 1.9 TDI Topsport met GTB1756VK 2002 208 PK 438 Nm[/font]
[font=Calibri]Seat LeonTopsport TDI met Garrett 2260v turbo 2004 300 PK 520 Nm[/font]
[font=Calibri]Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo 2008 335 PK 430 Nm[/font]
[font=Calibri]Smart ForTwo Turbo 2000 (Special)[/font]
[font=Calibri]Subaru Forester 2000 290 PK 380 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru GC8 Impreza 555 met TD05 op 1.4 bar 1996 370 PK[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 1996 211 PK[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza GTT 1998 230 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza GTT 1999 240 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza GTT 1999 275 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza GTT 2000 310 PK 400 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza GTT Coupe 1999 250 PK[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza WRC S7 Replica (MY01) 2001 349 PK 481 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza WRX 2002 309 PK 466 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza WRX 2004 311 PK 440 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza WRX 2005 270 PK 360 Nm[/font]
[font=Calibri]Subaru Impreza WRX STI 2002 364 PK 475 Nm[/font]
[font=Calibri]Supra MKIV TT Targa met Precision T6262 op 1.3 bar 1994 510 wPK 610 wNm[/font]
[font=Calibri]Toyota Starlet (EP91) Glanza V 1998 170 PK 200 Nm[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra 2.5L Twin turbo Mk3 1989 300 wPK[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk3 met 1JZ-GTE 320 PK[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk4 57m Single Turbo 1994 340 wPK 430 wNm[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK[/font]
[font=Calibri]Toyota Supra mk4 met upgraded turbo's 1994 440 PK[/font]
[font=Calibri]Volkswagen Corrado 20VT Syncro 1989 474 PK 482 Nm[/font]
[font=Calibri]Volkswagen Golf II met 16V turbo op 1.9 bar 451 PK 566 Nm[/font]
[font=Calibri]Volkswagen Golf mk3 VR6 Turbo(netics) 1995 310 PK[/font]
[font=Calibri]Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm[/font]
[font=Calibri]Volvo 850 1996 BTCC replica 1995 300 wPK 470 wNm[/font]
[font=Calibri]Volvo 850 T-5R met Garrett GTX3071R turbo 1995 430 PK 500 Nm[/font]
[font=Calibri]Volvo C70 T5 1998 280 PK[/font]
[font=Calibri]Volvo s60 T5 2002 270 PK[/font]
[font=Calibri][/font]
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Post by dubversion »

Beste Turbo liefhebbers,


De meeting op Zandvoort had prachtig weer en er opkomst onder de VIPs en specials was hoog. Hartelijk dank daarvoor !
Het publiek heeft ook de organisatie meegeholpen met dranghekken verplaatsen, dat werd ook erg gewaardeerd.


De Custom King prijs is gewonnen door Marco in zijn Chevrolet 454 SS. Door een andere krukas en zuigers is het een 496 ci block geworden (meer dan 8 liter !) en hij heeft een 80 mm turbo ver downstream geplaatst, bijna bij het achterwiel. Ook is hij trouw gebleven aan zijn water/methanol injectie systeem. De unieke combinatie van een turbo op zo'n groot block verdient natuurlijk een prijs. De auto is nog niet op de dyno geweest en er is ook nog wel wat werk aan de afstelling, dus we hebben weer een blije Custom King er bij. Gefeliciteerd !


Hier wat plaatjes:


Image


Image


Image




De dag dat Marco zijn prijs int zullen we natuurlijk weer een video maken van zijn dynorun, de datum is nu nog niet bekend.
Binnenkort volgt een groter verslag en een video van de 5e Custom Turbo en Supercharger Meeting op Zandvoort.


Stay tuned,


groetjes,
Jeroen
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: 3-8-2014 | 5e Custom Turbo Meeting | Circuit Zandvoort

Post by vtec vince »

En hoeveel type R's waren er aanwezig?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 3-8-2014 | 5e Custom Turbo Meeting | Circuit Zandvoort

Post by dubversion »

Hi Vince,

Er was wel een mooie Honda s2000 met turbo en supercharger, ik weet niet of dat een Type R was/is.
Dus veel te weinig honda's dit jaar, wat ik wel erg jammer vond natuurlijk.

groetjes,
Jeroen
dubversion
Posts: 54
Joined: Mon Jul 08, 2013 12:30 pm

Re: 3-8-2014 | 5e Custom Turbo Meeting | Circuit Zandvoort

Post by dubversion »

De video is er !
[video=youtube;hcfjktnF8VU]http://www.youtube.com/watch?v=hcfjktnF8VU[/video]

Verslag Custom Turbo en Supercharger Meeting 3 AUG 2014


Beste mensen,


Op zondag 3 AUG 2014 was de meeting na 4 jaar neergestreken op het grote paddock van CP Zandvoort.

Er was een mooie opkomst van zeer verschillende auto's wat toch altijd een prachtig gezicht blijft. De merken en budgetten verschillen, maar de passie is hetzelfde.
Image


Image


De Custom King winnaar 2014 is een Chevrolet 454 SS die qua inhoud door andere zuigers en krukas naar 496ci is verhoogd, met een compressie van 9.5. De GT45 turbo draait op 10 PSI een flink stuk downstream van het uitlaatspruitstuk, allemaal gekoeld met een Coolmist water injectie.
De eigenaar is nog bezig met de fijn afstelling en is net als ons nieuwsgierig naar het resultaat op de dynobank bij Ludwig Performance.
Image


Chargertech had ook veel spullen meegenomen en uitgestald. Dftrackdays, TVS Engineering en SP Support hebben dit evenement mede mogelijk gemaakt, de organisatie wil hun via deze weg nog eens bedanken, hierdoor was de meeting voor iedereen gratis.


Image


Image




Image
Het circuit was hoorbaar gedurende de hele dag wat een mooie sfeer bracht.






Image
Genoeg moois onder de kap !


Image
Een Nissan 350z trekts altijd veel aandacht


Image
Deze Nissan heeft 600 PK met E85


Image


Er waren veel hele unieke turbo projecten, een kleine greep:


Image


Image
De mooiste Corrado die ik ken


Image


Image
Opel was met een viertal prachtige auto's goed vertegenwoordigd dit jaar


Image
Ook de VTECs mogen niet ontbreken op dit evenement


Image
Natuurlijk heel veel Toyota Supra's
Image


Image
Subaru Team Zuid Holland was met meer dan 15 Subaru's aanwezig !




Image
De minidragstrip had een Volkswagen Golf Mk3 als winnaar: 101 km/u.


Image


Hier is de complete uitslag:


101 Volkswagen Golf mk3 VR6 Turbonetics (61-P)
99 Subaru Impreza WRX (33-L)
98 Volkswagen Corrado 20VT Syncro (SH-R)
97 Subaru Impreza WRX Sti Type R (64-K)
94 Subaru Forester (30-D)
92 Seat Ibiza 6L TDI (36-L)
91 Subaru Impreza Bugeye WRX STI (80-J)
91 Opel Kadett E 4x4 Turbo (RT-0)
90 Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo (65-Z)
89 Toyota Starlet (EP91) Glanza V (25-S)
89 Volkswagen Golf (75-G)
88 Volkwagen Golf (52-L)
88 Volkswagen Golf (75-G)
81 Volkwagen Golf (42-G)
67 Chevrolet 454 SS (64-V)


Ook bedankt aan de mensen die op de dag hebben meegeholpen met sjouwen van dranghekken.
Speciaal bedankt voor het beeldmateriaal: Yvo van der Meulen, Menno Cremer, Menno Uriot, Marcoen Cabbolet en Marco Gombert.
Tot volgend jaar ! Datum, tijd of lokatie zal hopelijk in januari bekend worden gemaakt. Wil je op de hoogte blijven, stuur een PM of email.


Gebooste groetjes,
Jeroen
Locked