Beste leden, graag wil ik mijzelf ook even voorstellen. Sinds 1985 ben ik berijder van dit prachtige hoogstaande technische merk en voor dagelijks gebruik heb ik inmiddels ontelbare Honda's gereden en wanneer ik eens "vreemd" ging, altijd keerde ik weer terug. Ik weet niet waarom maar uiteindelijk denk ik vanwege de stuureigenschappen, wegligging en de heerlijke atmosferische motorkarakters die alle Honda's kenmerkt en bovenal de VTEC technologie. Uiteindelijk heeft dat er toe geleid dat ik sinds een jaar of 10 Honda Old- en Youngtimers verzamel, regelmatig leidend tot gefronste wenkbrauwen bij mijn echtgenote die ondanks mijn inmiddels wat gevorderde leeftijd (57) mij steeds meer als kwajongen ziet in dit opzicht. Mijn collectie bestaat inmiddels uit een S2000, NSX, S800 Cabrio, ITR DC2 en 2 x ED9, allemaal in volledige originele nieuw staat met extreem lage km standen. Ik rij er dus maar zelden in, bewust om te genieten

van die spaarzame momenten. Gek, eigenlijk rij ik het meest in de S800 maar die moet vanwege de ouderdom ook regelmatig uit.. Wat een merk, kan niet wachten op de nieuwe NSX! Zal eens proberen wat foto's te plaatsen.