FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9 juni

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9 juni

Post by Hondablogger »

Hallo, hallo, ik heb even niets meer van me laten horen de laatste tijd... ben namelijk weer trotse vader geworden van een prachtige tweede dochter genaamd "Senne" (Senna kreeg ik er thuis niet door). Daarnaast ben ik ook nog bezig met een aantal andere projecten . Druk-druk-druk-druk dus.

Beloofd is beloofd ...er zou een echte Tegs Meet Only moeten komen... en gezien ik nogal wat kritische reacties kreeg op de integratie met HondaFest dacht ik dat moet anders. Dus waarom niet gezellig voorafgaand aan HondaFest ergens op een camping een gezellig samenkomen organiseren met overnachting en een bbq.

Tis voor mij de eerste keer dat ik zoiets regel (en ik ben eerlijk gezegd geen ster in plannen en organiseren) dus mijn dank gaat ook uit naar Rikky die het contact regelt met de campinghouder. Hier volgt het bericht dus: Schrijf je snel in zodat we eea volgende week direct kunnen regelen met de campinghouder.

Helaas is het echt een "TEGS ONLY MEET" dus alleen integra type R dc2 dc5 db8 (ik wil best nog een uitdering maken voor iemand met een 1st of 2nd gen coupe, maar voor de rest alleen echte integra's :) )) )

Ik hoop dat jullie het initiatief kunnen waarderen en erbij zullen zijn.

Ik heb even een formulier online gezet voor het aanmelden voor de Tegs Meet Only "HondaFest" pre-meet op 8 juni 2013. We hebben voor de campinghouder zo snel mogelijk het aantal nodig wie er blijven overnachten. Kosten zullen ongeveer 30,- euro betreffen, maar kan ik pas bevestigen als ik het aantal weet. (ik verdien er overigens niets aan mocht je die vraag hebben, t is hobby). Reserveer alsjeblieft deze week zodat we het met de campinghouder kunnen regelen.

http://www.123communicatie.nl/blog/aanmelden-hondafest/

Dear friends: I've placed an online form for your reservation for Tegs Meet Only "HondaFest" pre-meet on 8 juni 2013. I need to know who's comming (and who will stay at the camping site). Cost will be announced later after I have enough applications but it will be around 30,- (more, or less, I won't make money of it, it's a hobby). Please reserve this week so we can arrange it with the camping place owner)

http://www.123communicatie.nl/blog/aanmelden-hondafest/

Gute Freunde: Ich habe ein online formular for euere reservation fur Tegs Meet Only "HondaFest" pre-meet am 8. juni 2013 online publiziert. Ich muss so schnell wie möglich wissen wer von euch kommen und auf dem camping ubernachten. Die kosten wurden +/- 30,- euro sein. (ich verdiene daran nichts, es ist hobby). Bitte schreib euch ein diese woche dann kann ich das mit den campingplatz regeln. (nahe von Venlo)

http://www.123communicatie.nl/blog/aanmelden-hondafest/

(special thanks to Rikky Jacobs by the way)
thomy985
Posts: 32
Joined: Fri Dec 09, 2011 4:44 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by thomy985 »

leuk! ik ga eens nakijken of ik kan! :D
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Hondablogger »

meld je ook even aan voor de besloten HondaIntegra.nl groep op Facebook, dan houd ik het overzicht een beetje. Thnx.
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Martin.O »

ik wil wel langskomen maar slapen doe ik thuis
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Hondablogger »

Martin. , Iedereen is welkom, slapen mag uiteindelijk thuis, maar reserveer wel je spot op de camping: http://www.123communicatie.nl/blog/aanmelden-hondafest/
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by mrkeffo »

Ik ga ok lkkr camperen ondanks dat in geen teggy heb. Ga er maar een leuk weekend van maken :)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Lucas79 »

Ik ben dat hele weekend in Venlo met gezin. Zondag ben ik zeker bij Hondafest, misschien dat ik zaterdag wel even kom buurten. (heb alleen geen ITR, maar FN2)
Deus Ex Machina!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Rikky »

Je bent van harte welkom Lucas!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by LaurenZ »

mrkeffo wrote:Ik ga ok lkkr camperen ondanks dat in geen teggy heb. Ga er maar een leuk weekend van maken :)



Daar gaat mn nachtrust ;)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Rikky »

Er zijn strikte regels voor de nachtrust Laurens, dus wees gerust ;)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Rikky »

Image

Route, Sparrendreef 12, 5807 EK Oostrum (LB) welkom vanaf 14.00u
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
NiQueZz
Posts: 67
Joined: Sun Jul 10, 2011 2:33 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by NiQueZz »

Zitten jullie op de witte vennen ja? hmm, dan kom ik misschien ook wel even langs. woon daar paar minuten vandaan.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by Rikky »

Dat weet ik, en ja we zitten op de Witte Vennen haha...
Image
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
NiQueZz
Posts: 67
Joined: Sun Jul 10, 2011 2:33 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by NiQueZz »

Hoelaat gaan jullie zondag naar hondafest? Miss dat ik dan achter jullie aanrijd.
NiQueZz
Posts: 67
Joined: Sun Jul 10, 2011 2:33 pm

Re: FOR INTEGRA DRIVERS:Tegs Meet Only op 8 juni 2013 voorafgaand aan HondaFest op 9

Post by NiQueZz »

De mensen die vanuit helmond naar venray komen, moeten op het stuk tussen ysselstein en venray even oppassen. Daar zijn nog niet zo lang 2 vaste flitspalen neergezet.
Als iemand de weg naar de BP in Venray moet weten, moet die dat maar even aangeven ;)
Locked