Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
User avatar
ant1
Posts: 128
Joined: Wed Aug 08, 2012 10:12 am

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by ant1 »

encho wrote:Mooi is dat!
Ook de reacties van mensen die bij me in de auto zitten: Huh moet je niet schakelen ofso?

Had gisteren ook weer een ventje in z'n papa's 407 SW, geen schijn van kans en toch proberen. Waarom? :p


Haha, Nike! Just do it :)
VTEClover
Posts: 203
Joined: Tue Apr 04, 2006 5:39 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by VTEClover »

encho wrote:Haha geweldig al die verhalen, goed om te weten dat ik niet de enige ben. En dat van die kids in de auto, dat ga ik zeker ook doen haha!
Als ik zo iemand tegenkom ga ik er 9 vd 10 keer niet op in, af en toe wel even 'sporten' je hebt niet voor niks deze auto gekozen.

Laatst had ik in de wasstraat ook een mooie actie:

Een jongetje van ong. 11 kwam een foto maken van mn auto terwijl ik bezig was met wassen.
Ik riep hem en vroeg of hij t een mooie auto vond. Hij reageerde: Jazeker!

ik zei toen dat ie alvast moest gaan sparen voor een mooie wagen waarop hij reageerde: "mijn vader zegt dat als ik tot mn 18e niet rook, ik een Mercedes krijg..."


En als ik rook krijg ik als straf een Honda :-) Maar vlug beginnen roken dan hehe
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by *Miss_Honda* »

Ik had gisterennacht 'enthousiastelingen' met blikken bier in hun handen, Corsa GSI belabberd op de weg (vind je het gek met.zo'n absurde verlaging en ET -100 xD)
Reed langs met de daily Teg, komen vervolgens naar links en gaan zitten kleven, ik reageer niet, komen volle gas links voorbij (ja en snel was ie niet lol) en gaan vervolgens weer naar rechts en 'trappen' even op de rem/ gas loslaten.. Wtf wat wil je nou? Op zo'n manier hoef je geen 'sprintje' te verwachten van mij op de snelweg..
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by Jo& »

*Miss_Honda* wrote:Ik had gisterennacht 'enthousiastelingen' met blikken bier in hun handen, Corsa GSI belabberd op de weg (vind je het gek met.zo'n absurde verlaging en ET -100 xD)
Reed langs met de daily Teg, komen vervolgens naar links en gaan zitten kleven, ik reageer niet, komen volle gas links voorbij (ja en snel was ie niet lol) en gaan vervolgens weer naar rechts en 'trappen' even op de rem/ gas loslaten.. Wtf wat wil je nou? Op zo'n manier hoef je geen 'sprintje' te verwachten van mij op de snelweg..

Ah man wat een sukkels... Daar krijg je ongelukken van!
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by *Miss_Honda* »

Jo& wrote:Ah man wat een sukkels... Daar krijg je ongelukken van!


Ik was ook blij toen ze een andere richting op gingen pff.. Vandaag wel een goedmakertje gekregen xD ging een rondje doen met de witte b18 civic, Mercedes sl500 met 305 pk naast me bij de stoplichten :P
Ik keek eerst de kat uit de boom, hij had denk ik niet zo'n zin in een oude Honda.. Ik gooide hem verderop gewoon evrn in de vtec met veel rook xD kwam naast een.motor te staan, mercedes achter me.. Met z'n 3e gingen we ervoor haha.
Motor heb ik eigenlijk verder niet meer gezien, ging de andere kant op denk ik maar de Mercedes had er heel veel moeite mee haha.
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by MHG »

Zo heeft mijn vriendin eens een keer met de Accord een of andere jup in een Mercedes SLK bij de stoplichten laten staan. Bij het volgende stoplicht zag ze dat de bijrijder van de SLK helemaal krom lag van het lachen, terwijl de bestuurder een beetje chagrijnig voor zich uit zat te kijken. :D
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by DH »

Vaker auto's die pogingen doen, maar laatst kwam ik een GTR Switser P800 tegen bij de benzinepomp. Durfde niet te vragen of hij een sprintje wilde trekken... Baas boven baas, super dik apparaat dat.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by Ray1990 »

Mn broer heeft een supra mk4 non turbo met 240 pk 3.0l, vind toch leuk dat ik bij hem bumperkleef (nog niet met droog weer geprobeerd), als onze autos klaar zijn gaan we weer proberen.. Verder merk ik ook dat ik meer wordt uitgedaagd dan met mn oude civic. Meestal laat ik ze gaan ,een enkele keer doe ik wel maar dan moet ie goed warm zijn.
NiQueZz
Posts: 67
Joined: Sun Jul 10, 2011 2:33 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by NiQueZz »

Zo'n non turbo supra zou geen probleem moeten zijn. Ooit met m'n ee8 zo'n ding ver achtermij gelaten.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by Ray1990 »

NiQueZz wrote:Zo'n non turbo supra zou geen probleem moeten zijn. Ooit met m'n ee8 zo'n ding ver achtermij gelaten.


Haha.. Ik kan niet wachten :P
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by DH »

Er zijn nog wel een rijtje auto's waar ik mee wil testen, bijvoorbeeld verschillende types: Porsche Carrera,M series, div Audi S/RS, die een close call zouden moeten zijn. Tuurlijk M3 CSL of gt2/3 is wat hoog gegrepen maar sommige langzamere modellen moeten te doen zijn.. En natuurlijk NSX en supercharged Ep3 om te kijken wat het verschil zou zijn.. :)
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by D_ToXx »

ik rem altijd af en kijk ff wat voor auto het was...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by Jo& »

DH wrote:Er zijn nog wel een rijtje auto's waar ik mee wil testen, bijvoorbeeld verschillende types: Porsche Carrera,M series, div Audi S/RS, die een close call zouden moeten zijn. Tuurlijk M3 CSL of gt2/3 is wat hoog gegrepen maar sommige langzamere modellen moeten te doen zijn.. En natuurlijk NSX en supercharged Ep3 om te kijken wat het verschil zou zijn.. :)


NSX kunnen we een keer doen. Ben niet bang om te verliezen.
Vriendinnetje gaat tegenwoordig met een jonge die een M5 heeft, nieuwe. Ding is wel heeel erg snel hoor... Voelt sneller 0-100 dan de NSX denk ik.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by Jo& »

Kheb een keer in een standaard EDtje 1,5L een 100nx ofzo iets 'ziet er snel uit' eruit gereden op 2 neuslngtes verschil. Uiteraard tot aan de maximum snelheid van 80.
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Re: Hoe ga jij om met 'enthousiastelingen'?

Post by DH »

Jo& wrote:NSX kunnen we een keer doen. Ben niet bang om te verliezen.
Vriendinnetje gaat tegenwoordig met een jonge die een M5 heeft, nieuwe. Ding is wel heeel erg snel hoor... Voelt sneller 0-100 dan de NSX denk ik.

Mwaaa M5 0-100 +/- 4 sec.. Halve sec sneller, en daar boven 560 pk 680 Nm die het verschil nog groter maken beetje kansloos op het rechte stuk.. Stock NSX mag op papier geen groot probleem zijn, maar dan moet je meer als 10k rijden per jaar... Ik durf niet te launchen, veel grip en een versnellingsbak/koppeling die de klap wel opvangen. Met een R kan je gewoon gasgeven, onderdelen zijn cheaper en het vermogen word opgevangen door wheelspin zonder dat je bak een opdonder krijgt. Rolling start uit liefde voor de auto.. :)
Post Reply