Grootlicht doet het niet meer

Hier alle elektrische gerelateerde onderwerpen die niet binnen bovenstaande onderwerpen vallen.
Locked
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Grootlicht doet het niet meer

Post by eteuben »

Sinds een poosje weigert mijn grootlicht dienst... Het begon met een keertje dat ik grootlicht nodig had en er een delay van een seconde inzat voor ie aansprong en dat werd standaard. Later werd dat toch wel een paar keer seinen en dan pakte hij grootlicht. Of na een paar seconden grootlicht hendel naar me toe te houden!

De laatste tijd heb ik geen grootlicht meer. De lampen gaan gewoon uit! Ik rij dan aan de voorzijde volledig zwart. Laat ik grootlicht los, dan heb ik mijn dimlicht weer terug.


Stekkers al ingespoten en zekeringen gecontroleerd. Wie heeft er nog meer een suggestie?? Lampen heb ik onlangs vervangen omdat er 1tje stuk was van de Osrams. Maar ook de beide Philipsen gaan gewoon op zwart bij het seinen met grootlicht!

Tis een apkpunt ook.
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Re: Grootlicht doet het niet meer

Post by D_ToXx »

wat voor lampen heb je? kijk eens of je een relais hoort klikken..
als je weet welk relais/contacten op het relais je moet hebben geef die eens een vaste voeding van de accu zodat deze aan moet gaan.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Re: Grootlicht doet het niet meer

Post by eteuben »

Hoor niks klikken, maar das in de auto. Misschien als ik meeluister onder de kap en iemand me de lampen seint... Ik heb er gewoon Philips H4 in zitten.
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Re: Grootlicht doet het niet meer

Post by D_ToXx »

zie PM
Locked