Even Voorstellen: Maarten

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
vmv
Posts: 22
Joined: Sat Jan 12, 2013 4:22 pm

Even Voorstellen: Maarten

Post by vmv »

Ik heb ergens in dit forum gereageerd op een topic waarvoor ik me uiteraard moest registeren en kreeg naar aanleiding daarvan toch nog een verzoekje om me even voor te stellen.

Ik ben Maarten, al sinds jaren woonachtig in Rotterdam en rij al jaren in Honda's rond.
Is niet het enige merk dat ik in mijn bezit heb gehad (Lada, Citroen, Renault), maar momenteel dus al weer de nodige jaren Honda.

Mijn auto is een Honda Prelude uit 1999, het laatste model dus. Het is de uitvoering in het groen, vooral gekocht omdat ik het lichte alcantara interieur wel aardig vond staan. Het is de gewone standaard uitvoering met 2.0 motor en is uitgerust met LPG installatie.
Inmiddels staat er 364.000 km op de teller (gekocht bij 156.000km) en behalve de normale slijtage heb ik er eigenlijk nooit iets aan gehad.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik er alleen het hoognodige aan doe, gewoon (goedkoop) tanken en rijden :) Rij er ongeveer 25.000 per jaar mee.
Moet nu alleen wel een homokineet laten vervangen (aan de binnenkant) en een beurt laten geven maar voor de rest ben ik er eigenlijk heel tevreden over.
De laatste paar jaar gebruik ik de auto veel als verkapte vrachtauto en wordt hij dus regelmatig volgeladen met oude PC's en nu, achteraf, zou ik wel de standaard zwarte bekleding willen hebben. Maar ja, dat is achteraf natuurlijk.
Er zit overigens, nu ik er aan denk, ook nog een scheur in de achterbumper, maar vind het niet echt te moeite om dat te laten repareren. Ik begreep dat de bumper origineel ongespoten is, en dan vind ik het eigenlijk iets teveel moeite om dat nu nog te laten doen.

Dat was het dan zo'n beetje.
Naast de Prelude heb ik overigens ook nog een sebring silver NSX-T, maar dat is een ander verhaal.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by Jo& »

Welkom! Bedankt voor het voorstellen ;-)
Mooie auto die prelude! En wat een km stand, super!

Wil je dat ik je nsx verhaal hier naartoe verplaats?
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by erwin »

Welkom!!

gr Erwin
bertje
Posts: 169
Joined: Sat Feb 25, 2012 3:01 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by bertje »

kilometer stand aardig meer dan verdubbeld :)
welkom
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by JDMTEG »

Welkom Maarten...
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by Robin type-r driver »

Maarten, ook een welkom op dit forum. Je NSX-T is super :D :D :D :D
vmv
Posts: 22
Joined: Sat Jan 12, 2013 4:22 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by vmv »

Na ruim twee maanden wachten gisteren eindelijk de auto opgehaald met de laatste dingsigheidjes erop.
Installatie is verricht door Nic van Honda vd Poel in Hulst, een top-monteur van grote klasse. Ken weinig mensen die zoveel enthousiasme en passie in hun werk weten te stoppen.

Image

Installatie is perfect gedaan en ziet er compleet OEM uit.
En dan gaat het juist vandaag weer sneeuwen....
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by Jo& »

Ben heel benieuwd hoe het bevalt! Shitsneeuw..!
Als het beter weer is ff mini nsx meet in regio Rdam?
vmv
Posts: 22
Joined: Sat Jan 12, 2013 4:22 pm

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by vmv »

Jo& wrote:Ben heel benieuwd hoe het bevalt! Shitsneeuw..!
Als het beter weer is ff mini nsx meet in regio Rdam?


Auto rijdt bijna als OEM, alleen het geluid bij WOT is anders geworden. Gaat voor je gevoel allemaal wel heel gemakkelijk.

Wat mij betreft is een meet prima, maar dan inderdaad wel met wat beter weer, nu loop je alleen maar te vernikkelen.
Zeker met banden met weinig profiel moet je nu héél erg oppassen (dat moet je met dit weer sowieso natuurlijk)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Re: Even Voorstellen: Maarten

Post by Katana »

Welkom op het forum Maarten
Post Reply