EK9 Photoshoot

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
weebmeister

EK9 Photoshoot

Post by weebmeister »

Goedemorgen,

Sommige weten dat ik de Facebook pagina: http://www.facebook.com/EKxGARAGE heb :)

Nu was mijn idee om een fotoshoot te doen met 4 of 5 EK9 Type R's, omdat dat toch een beetje de grootvader is van de 6th gen serie. + het is altijd gaaf om veel van zulke wagens bij elkaar te zien die toch erg "zeldzaam" zijn in Nederland.

Het is dat bedoeling dat we dan naar een locatie rijden en daar dan een leuke dag er van maken met als eind resultaat een mooie collectie foto's.

Misschien wat "Rollin Shots" hier en daar maar dat zien we op de dag zelf wel :)

De foto's zullen gemaakt worden door: http://www.facebook.com/YoriLphotography

Als je interesse hebt, leuke ideeën of een gave locatie weet is het denk ik het makkelijkste om het hier achter te laten :)

We willen sowieso pas over een maand of 1 / 1,5 de shoot organiseren omdat het dan veel beter weer is.

(Belgen zijn eventueel ook welkom met hun EK9 maar die moeten er dan wel verder voor rijden, haha)

Groetjes,
Wesley
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: EK9 Photoshoot

Post by Jo& »

Leuk initiatief!
Als we als club kunnen ondersteunen, laat maar weten!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: EK9 Photoshoot

Post by LaurenZ »

Ik zal Tim/Zero9 wel even schoppen dat ie ook aanwezig moet zijn, als hij de auto dan nog heeft
'98 JDM Integra Type-R
weebmeister

Re: EK9 Photoshoot

Post by weebmeister »

Jo& wrote:Leuk initiatief!
Als we als club kunnen ondersteunen, laat maar weten!


:D ! Uhm, we moeten EK9's verzamelen hehe!

LaurenZ wrote:Ik zal Tim/Zero9 wel even schoppen dat ie ook aanwezig moet zijn, als hij de auto dan nog heeft


Hehe! Doe dat maar!
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: EK9 Photoshoot

Post by Robin type-r driver »

Heel gaaf idee Wesley.

Volgens mij een ene Ivo heeft een gele facelift ek9 RX, ik verwacht dat er mensen zijn die hem kennen hier?

Deze man heb ik eind 2008 of begin 2009 denk ik op een De Meern winter meet gesproken. Dus of hij deze auto nog heeft weet ik niet. Het zou mooi zijn voor zo iets als hij hiervoor uitgenodigd kan worden denk ik?
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Re: EK9 Photoshoot

Post by Ray »

Was dat niet dat ding wat Total los is ? Kan het ook fout hebben hoor maar dacht een keer zoiets gehoord te hebben.
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
weebmeister

Re: EK9 Photoshoot

Post by weebmeister »

In belgie staat wel een Yellow EK9 RX :)

Was geïmporteerd in 2012 door BPO.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: EK9 Photoshoot

Post by LaurenZ »

Robin type-r driver wrote:Heel gaaf idee Wesley.

Volgens mij een ene Ivo heeft een gele facelift ek9 RX, ik verwacht dat er mensen zijn die hem kennen hier?




Die auto bestaat niet meer...

Ray wrote:Was dat niet dat ding wat Total los is ? Kan het ook fout hebben hoor maar dacht een keer zoiets gehoord te hebben.


Correct
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: EK9 Photoshoot

Post by johnny1911 »

Leuk idee en dan neem ik ook m'n hele tas aan cameraspul mee ;) Kan het vast niet laten ook wat plaatjes te schieten.
weebmeister

Re: EK9 Photoshoot

Post by weebmeister »

Leden die mee doen:

- Wesley / EK9 Facelift / Wit
- Tim / EK9 Pre-facelift / Wit
- Johnny / EK9 Pre-facelift / Wit
-
-


:)
Post Reply