Zoals een aantal van jullie weten doe ik mee om mijn racelicentie te halen.
Gisteren ook weer max aan het knallen geweest op zandvoort en natuurlijk de nodige schuivers gemaakt. Dit was trouwens in een gehuurde Beamer op een vreselijk natte baan.
http://m.youtube.com/#/watch?v=BzvK3sco7mM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DBzvK3sco7mM&gl=NL
Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug
- Gaskleppie
Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug
hahaha, superdik! Zo snel kan je niet eens reageren, damn, wat klapte dat ding onder je kont vandaan zeg!
Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug
Doe mij maar voorwielaandrijving in de regen :P Leuk dat je het op film hebt.
Deus Ex Machina!
Ik begrijp niet hoe een auto ineens zijn grip zo kan verliezen op een flauw bochtje, is dat aquaplanning ?
- Rise 'n Shine! -
- Gaskleppie
Boehoe... Youtube blokkade op het werk
Vanavond maar even checken dan
Vanavond maar even checken dan
'98 JDM Integra Type-R
Zo, daar kwam je nog goed van af! Die glijpartij had een stuk minder af kunnen lopen... Na de rit even je broek omgewisseld?