sigur dc2

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: sigur dc2

Post by vtec vince »

Dat is dan wel weer mooi ja , heb je wel gelijk vertrouwen in de monteur.

Voor jou is het dan wel een ander verhaal omdat het een vriend van je is, dan weet je dat het wel goed zit.
Maar je zult als leek je auto naar een vestiging brengen met de verwachting dat je auto gemaakt gaat worden en hij komt er nog beroerder uit dan dat je hem bracht.. waarschijnlijk gebeurd het geregeld.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: sigur dc2

Post by Jo& »

Wie het goedkoopste wilt kan het goedkoopste tegemoet zien.
User avatar
opperbeun
Posts: 127
Joined: Sat Apr 21, 2012 5:22 am

Re: sigur dc2

Post by opperbeun »

als ik zou moeten kiezen dan zou ik lekker naar de dealer gaan kwikfit is kwikshit!

offtopic;

Tot nu toe doe ik alles voor de deur (koppelingsplaten viernieuwen etc..) het valt niet altijd mee maar bespaar hoop geld en qua gereedschap heb je ook niks speciaals nodig.
Maar ik snap best dat sommige gemeentes daar moeilijk over kunnen doen mileu etc.... hier in de buurt heb je ook een hobby club met brug enzo ben er wel lid van (al jaren) maar nooit gebruik van gemaakt.

Als je de kennis en zin heb gewoon lekker zelf doen! en anders naar de dealer (ook het grbuik van orginele onderdelen is altijd beter dan universeel).
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: sigur dc2

Post by Jo& »

opperbeun wrote:
Als je de kennis en zin heb gewoon lekker zelf doen! en anders naar de dealer (ook het grbuik van orginele onderdelen is altijd beter dan universeel).

psies!
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Re: sigur dc2

Post by civic2002 »

Bij mijn eg5 heb ik ook zelf de koppeling vervangen en cilinderkop gereviseerd,maar bij de ep3 laat ik het doen.
Omdat ik wel de plek heb maar niet de hulp die ik toen had.en ben ook al weer wat jaartje ouder ha ha dus voel mijn spieren wat sneller.
Ik had het graag zelf gedaan.

Gr vico
Post Reply