trebboR | Honda Accord > verkocht, nu een S2000 uit 2004
Re: trebboR | Honda Accord Type-S | fotoshoot pag. 11
Het is alweer een tijdje geleden, maar dat komt omdat ik niet zoveel met de Accord doe
het is op dit moment gewoon een daily drive.
Al moet ik zeggen dat het wel wat begint te kriebelen naar wat anders, ik wil bij deze daarom vragen of er iemand is die interesse heeft in de Accord? Hij mag weg, maar dan moet daar natuurlijk wel een goed bod tegenover staan
Meer info via een PB. Eventueel inruil van een S2000 is mogelijk.
Verder heb ik in tussentijd mijn oude motor (de Hornet) ingeruild op een Honda VTR, dit is een 2 cilinder met 1000cc die best goed vooruit wil :blush:

Al moet ik zeggen dat het wel wat begint te kriebelen naar wat anders, ik wil bij deze daarom vragen of er iemand is die interesse heeft in de Accord? Hij mag weg, maar dan moet daar natuurlijk wel een goed bod tegenover staan

Verder heb ik in tussentijd mijn oude motor (de Hornet) ingeruild op een Honda VTR, dit is een 2 cilinder met 1000cc die best goed vooruit wil :blush:

trebboR wrote:Nu ook officieel te koop: http://www.type-r.nl/showthread.php?15578-Honda-Accord-Type-S-2003-RHD![]()
Erg mooie auto Robbert! Jammer dat hij weggaat en ik op het moment andere prio's heb

Klopt, op zich vind ik het ook jammer dat hij weggaat, maar ik wil toch echt weer een wat sportievere Honda. Afgelopen zaterdag een rondje in een S2000 gereden en tja dan ben je verkocht :P Nu ook op Marktplaats http://link.marktplaats.nl/585322322
Vandaag was het zover, ik heb de Accord in kunnen ruilen op een S2000 uit 2004 
Het is een RHD S2000 uit 2004 geworden (facelift) met 80dkm op de teller. Deze ga ik dinsdag invoeren via de RDW en hoop er dan de week erop officieel mee te kunnen rijden :like:
De S2000 is verder helemaal standaard, dus kan ik mooi alle mods zelf uitvoeren.
Plannen voor de komende tijd:
- Verlagen (Eibach veren)
- OEM (style) spoiler
- OEM (style) front lip
- Zwarte matten
- Aluminium dorpelbeschermers
- Audio beetje upgraden
- Hardtop
- Laten poetsen/polijsten
- Velgen!
Met de Accord samen

Morgen ga ik de S even wassen en schoonmaken, dan maak ik even wat nieuwe foto's

Het is een RHD S2000 uit 2004 geworden (facelift) met 80dkm op de teller. Deze ga ik dinsdag invoeren via de RDW en hoop er dan de week erop officieel mee te kunnen rijden :like:
De S2000 is verder helemaal standaard, dus kan ik mooi alle mods zelf uitvoeren.
Plannen voor de komende tijd:
- Verlagen (Eibach veren)
- OEM (style) spoiler
- OEM (style) front lip
- Zwarte matten
- Aluminium dorpelbeschermers
- Audio beetje upgraden
- Hardtop
- Laten poetsen/polijsten
- Velgen!
Met de Accord samen

Morgen ga ik de S even wassen en schoonmaken, dan maak ik even wat nieuwe foto's

Re: trebboR | Honda Accord > verkocht, nu een S2000 uit 2004
En weer een RHD.
knap...
knap...
JDMTEG wrote:En weer een RHD.
knap...
Voor mijn geen LHD meer

trebboR wrote:Voor mijn geen LHD meerdit bevalt mij super!
Ik begrijp wat je bedoelt.

Gefeliciteerd! Super auto een s2k veel plezier ermee en rij veilig!
Gaaf ding, veel plezier ermee
Same here
JDMTEG wrote:Ik begrijp wat je bedoelt.![]()
Same here

'98 JDM Integra Type-R
Machtig mooie bak! had ik ook al mn ogen op laten vallen 

Bedankt allemaal 
Vandaag even de S kunnen wassen, wielen er even af gehad om deze goed schoon te maken. Een paar foto's:

(hier is de softtop niet helemaal naar beneden, ik heb er even naar gekeken en het gaat nu wel gewoon goed)

(met mistlamp voor de keuring
)

Dinsdag dus naar de keuring, daar verwacht ik niet zoveel problemen. Dan de papierwinkel in orde maken en wachten...

Vandaag even de S kunnen wassen, wielen er even af gehad om deze goed schoon te maken. Een paar foto's:

(hier is de softtop niet helemaal naar beneden, ik heb er even naar gekeken en het gaat nu wel gewoon goed)

(met mistlamp voor de keuring

Dinsdag dus naar de keuring, daar verwacht ik niet zoveel problemen. Dan de papierwinkel in orde maken en wachten...
Wat een dikke bak zeg!
RHD for the win! Prachtige bak. Ex van Delta lima toch?

iStreet wrote:RHD for the win! Prachtige bak. Ex van Delta lima toch?
Klopt inderdaad!

trebboR wrote:Klopt inderdaad!![]()
Heb je dan een hele goede aankoop gedaan. Auto is echt prachtig

Zo, de keuring is geweest, verder geen rare dingen
APK ook direct laten doen en de BPM aangifte via het loket in gang gezet. Ik verwacht later vandaag een mail met betalingsinstructies 
Het blijf toch een apart slag volk die keurmeesters
Nu afwachten!

Het blijf toch een apart slag volk die keurmeesters

Nu afwachten!