Bridgestone Adrenalin RE002

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by Lucas79 »

Hoi,

Wat denk je dat deze banden ongeveer 18" kosten? Ik rijd normaal gesproken op Bridgestone Potenza RE050A 225/40 R18 92Y XL 1Z asymmetric en deze kosten mij rond de € 150,00 per stuk. (http://www.autobandenmarkt.nl)

Grtz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by JDMTEG »

unicorn wrote:Hoi,

Wat denk je dat deze banden ongeveer 18" kosten? Ik rijd normaal gesproken op Bridgestone Potenza RE050A 215/45 R18 93Y XL TZ en deze kosten mij rond de €200,00 per stuk. (http://www.autobandenmarkt.nl)

Grtz,

Lucas


Momenteel weten we nog niets van prijzen aangezien ze eerstdaags pas op de markt komen.

edit:
Ik had het topic in het verkoopgedeelte nog niet gezien.
Ligt 215/45-18 standaard op je FN2? Ik dacht dat het 225/40-18 was. Die laatste is alleszins een veel courantere maat en waarschijnlijk ook goedkoper.
supers
Posts: 138
Joined: Thu Jan 05, 2012 9:40 pm

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by supers »

Prijzen van banden zijn inderdaad nog lang niet allemaal bekend, laat staan dat ik tot nu toe alleen ponden prijzen heb gevonden en nog niks in de euro. ( zie de post van JDMTEG van welke prijzen bekent zijn !)
Omdat de dealer eerst gaat uitzoeken of hij ze kan krijgen, ga ik hierna met hem om tafel zitten om te kijken wat we kunnen doen kwa prijzen en welke banden maten enzo.
Ik doe in iedergeval me stinkende best om die banden zo goedkoop mogelijk te krijgen.
het is voor mij wel makkelijker als ik ongeveer weet om welke banden maat het allemaal gaat.

Ik hoop vandaag wat te horen van hem dus ik hou jullie op de hoogte :)

Groet,
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by Lucas79 »

JDMTEG wrote:Ligt 215/45-18 standaard op je FN2? Ik dacht dat het 225/40-18 was. Die laatste is alleszins een veel courantere maat en waarschijnlijk ook goedkoper.


Hoi,

Oops,.. compleet verkeerde maat gekeken inderdaad. Ik heb mijn originele post aangepast met de juiste bandenmaat en kosten.

supers wrote:Prijzen van banden zijn inderdaad nog lang niet allemaal bekend, laat staan dat ik tot nu toe alleen ponden prijzen heb gevonden en nog niks in de euro. ( zie de post van JDMTEG van welke prijzen bekent zijn !)
Omdat de dealer eerst gaat uitzoeken of hij ze kan krijgen, ga ik hierna met hem om tafel zitten om te kijken wat we kunnen doen kwa prijzen en welke banden maten enzo.
Ik doe in iedergeval me stinkende best om die banden zo goedkoop mogelijk te krijgen.
het is voor mij wel makkelijker als ik ongeveer weet om welke banden maat het allemaal gaat.

Ik hoop vandaag wat te horen van hem dus ik hou jullie op de hoogte :)

Groet,


Afhankelijk van de kosten heb ik dus wel interesse in een setje 225/40/R18 92y
Deus Ex Machina!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by JDMTEG »

unicorn wrote:
JDMTEG wrote:Ligt 215/45-18 standaard op je FN2? Ik dacht dat het 225/40-18 was. Die laatste is alleszins een veel courantere maat en waarschijnlijk ook goedkoper.


Hoi,

Oops,.. compleet verkeerde maat gekeken inderdaad. Ik heb mijn originele post aangepast met de juiste bandenmaat en kosten.

supers wrote:Prijzen van banden zijn inderdaad nog lang niet allemaal bekend, laat staan dat ik tot nu toe alleen ponden prijzen heb gevonden en nog niks in de euro. ( zie de post van JDMTEG van welke prijzen bekent zijn !)
Omdat de dealer eerst gaat uitzoeken of hij ze kan krijgen, ga ik hierna met hem om tafel zitten om te kijken wat we kunnen doen kwa prijzen en welke banden maten enzo.
Ik doe in iedergeval me stinkende best om die banden zo goedkoop mogelijk te krijgen.
het is voor mij wel makkelijker als ik ongeveer weet om welke banden maat het allemaal gaat.

Ik hoop vandaag wat te horen van hem dus ik hou jullie op de hoogte :)

Groet,


Afhankelijk van de kosten heb ik dus wel interesse in een setje 225/40/R18 92y


De RE002 wordt in jou maat geleverd als een 225/40-18 92W XL
supers
Posts: 138
Joined: Thu Jan 05, 2012 9:40 pm

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by supers »

Goed net contact gehad met de nederlandse leverancier, die kan er toch niet aankomen.

Morgen gaat de zoek tocht veder in Duitsland, dan maar op me goedste Duits is wat proberen te behalen :P
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
supers
Posts: 138
Joined: Thu Jan 05, 2012 9:40 pm

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by supers »

Goed nieuws allen ! Er is een leverancier die mij de banden kan leveren :clap

Ik ga volgende week zaterdag heen om een set (4 stuks) te halen. (ik ben nu niet legaal aan et rijden :P )
Ik wil 1 deze dagen ook de vraag gaan stellen wat o.a. de onderstaande banden kosten ( dit zijn de maten waar interesse in is )

225/40-18 92W XL
205/45-16
195 55 15 85 W ( deze neem ik :) ) Prijs is bekend 121,- excl. montage zo af te halen in Duitsland :D

Als iemand een toevoeging heeft voor nog een andere maat of i.p.v. 4 gelijk 12 banden :P hoor ik dat graag.
Prijzen moet ik het nog over hebben, maar voor de 15 inch rijders is het een goedkope band € 121,- ! excl montage !

Na dat was het weer even :) ik hou jullie op de hoogte.

Greets :D
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
supers
Posts: 138
Joined: Thu Jan 05, 2012 9:40 pm

Re: Bridgestone Adrenalin RE002

Post by supers »

Dag luitjes, na heb vandaag me banden opgehaald en ben zeer tevreden. Ze zitten nog niet onder de auto maar dit komt nog.

Ik heb de vraag gesteld voor de overige maten en deze krijg ik dinsdag of woensdag wat ze mogen kosten.
(En omdat me vriendin in grun woont kan ik ze tegen een kleine vergoeding ook ophalen)

Groet :D

Image
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Post Reply