trekhaak Accord typeS

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Post Reply
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

trekhaak Accord typeS

Post by jupke »

Weet iemand of onder een typeS een trekhaak past ivm de dubbele uitlaat?meen dat onder een atr het niet kan,maar een ats?
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: trekhaak Accord typeS

Post by Lucas79 »

Check je kentekenbewijs. Als het goed is staat daar een "trek gewicht" als deze op 0 staat, is de auto er in ieder geval niet op gekeurd en zul je eerst naar de RDW moeten. Als er een gewicht vermeld staat, zou het moeten kunnen.
Deus Ex Machina!
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Re: trekhaak Accord typeS

Post by jupke »

unicorn wrote:Check je kentekenbewijs. Als het goed is staat daar een "trek gewicht" als deze op 0 staat, is de auto er in ieder geval niet op gekeurd en zul je eerst naar de RDW moeten. Als er een gewicht vermeld staat, zou het moeten kunnen.


ik heb nog geen typeS ben nog zoekende,maar ik moet er wel een trekhaak onder kunnen plaatsen,ivm de caravan en boot
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: trekhaak Accord typeS

Post by mrkeffo »

Mijn pa heeft een type 's en daar zit inmiddels een trekhaak onder. Ik kan het merk bosal adviseren is wel een vaste haak maar je hoeft precies niks uit de lip te zagen wat in het gezicht zit zeg maar. Alle andere merken moet je veel uit de lip zagen. :-)

Verder als je foto ofso wilt pm maar.
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Re: trekhaak Accord typeS

Post by jupke »

oke bedankt,dan weet ik voldoende.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: trekhaak Accord typeS

Post by Jo& »

Tuurlijk moet dat wel kunnen. Lijkt me errgg stug als dat niet kan.

Wij hebben het vorige model Accord Type-S en er zit een (afneembare) OEM trekhaak onder (die we er nooit afnemen).

Er is niks te zien van een afgezaagde bumper of lip oid.
Post Reply