Bedankt en we gaan ervoor!

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Bedankt en we gaan ervoor!

Post by Lucas79 »

Hoi Allemaal,

Bedankt dat zovelen van jullie er vandaag op de ALV bij waren en bedankt dat jullie je vertrouwen in mij hebben uitgesproken door met zo velen "Vind ik leuk" te stemmen op mijn benoeming. Voor diegene die interesse hebben in de presentatie van de ALV, is deze hier te downloaden: http://www.type-r.nl/documenten/presentation2012.pdf

We (het bestuur) gaan de komende tijd alle plannen die we vandaag gepresenteerd hebben uitwerken en concreet maken, waarbij een ieder zijn eigen taak heeft. Eén van de eerste zaken die we gaan regelen is het activeren van de nieuwe website/forum. Zodra de backup van het oude forum mogelijk is, zullen we de nieuwe site (met de oude content) online brengen. Hetzelfde geldt voor de gepresenteerde Facebook pagina.

Ik ga zo snel mogelijk starten met de Partnerstrategie. Zodra deze definitief is, zal ik hem op de site bekendmaken en ga ik er vol tegenaan. Zoals gezegd kan ik onmogelijk alle partners jaarlijks persoonlijk bezoeken, en vraag hierbij jullie hulp. Zodra de strategie rond is, zal ik specifiek aangeven om welke partners het (in eerste instantie) gaat en wat ik van onze ambassadeurs verwacht.

Ik kijk er naar uit om samen met het bestuur en de leden de aangekondigde veranderingen en vooral verbeteringen door te voeren!

Groetjes,

Lucas

Image
Deus Ex Machina!
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: Bedankt en we gaan ervoor!

Post by Vtequila »

Ik vond het een leuke, gezellige maar ook zeer informatieve presentatie van de nieuwe plannen. Unicorn, ik vind je een goede aanvulling voor het bestuursteam en dat gaan we denk ik ook wel merken het komend jaar. Ik kijk uit naar de volgende gezamelijke meeting, wens je hier veel succes.

Bedankt bestuur :)

groet
- Rise 'n Shine! -
User avatar
nickR
Posts: 322
Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm

Re: Bedankt en we gaan ervoor!

Post by nickR »

Een geslaagde vergadering met leuke nieuwe ideeën. :thumbs:
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: Bedankt en we gaan ervoor!

Post by vtec vince »

Lucas , ondanks dat ik de vergadering heb moeten overslaan lees ik dat je als bestuurslid bent opgenomen.
Ik wil je bij deze veel plezier in je nieuwe functie toewensen.
Succes zal ik je niet hoeven te wensen , aangezien je over kwaliteit genoeg beschikt denk ik zo. :thumbs:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Tha Bla
Posts: 351
Joined: Thu Apr 03, 2008 10:19 pm

Re: Bedankt en we gaan ervoor!

Post by Tha Bla »

Hierbij nog wat foto's en filmpjes van de 2e heat karten.
Wel gemaakt met een Iphone dus kwaliteit is minder.


http://s450.photobucket.com/albums/qq226/ThaBla/ALV%202012%20karten/

Grts. Marcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Re: Bedankt en we gaan ervoor!

Post by XavCTR »

nickR wrote:Een geslaagde vergadering met leuke nieuwe ideeën. :thumbs:

Inderdaad, ik kijk met smart het komende seizoen aan! :mrgreen:
Post Reply