Danny Integra | update p7
- HoNdAdRiVeR
Thnx mensen !
@ laurenz : heb idd nog een catback kunnen vinden. Eindelijk iets stils.
@ Hondadriver : Ik ben wel van plan om eens de testbank te bezoeken, Maar dit doe ik pas wanneer ik mijn plannetjes klaar heb. Wil waarschijnlijk ook een 2.5 inch header en racecat of testpipe.
Ben zoiezo benieuwd of ik iets van verschil merk met deze catback tegenover de andere.
@ laurenz : heb idd nog een catback kunnen vinden. Eindelijk iets stils.
@ Hondadriver : Ik ben wel van plan om eens de testbank te bezoeken, Maar dit doe ik pas wanneer ik mijn plannetjes klaar heb. Wil waarschijnlijk ook een 2.5 inch header en racecat of testpipe.
Ben zoiezo benieuwd of ik iets van verschil merk met deze catback tegenover de andere.
- HoNdAdRiVeR
Re: Danny Integra | update p6
Afgelopen zaterdag heb ik de integra uit de winterslaap gehaald en ik ben maandag probleemloos door de APK gekomen. Vandaag is de mugen twinloop onder de auto gemonteerd met een JDM integra kat en een splinternieuwe megan racing 4-1 header.
Verschil in performance is zeker merkbaar. Zo heeft de auto over het hele toerenbereik meer vermogen en klapt de vtec veel harder en aggressiever in. Ook ben ik nu al helemaal fan van de uitlaat. Lekker stil bij het rustig rijden en een beetje kabaal met vol gas.
Morgen krijgt de integra onderhoud en hieronder versta ik:
Motul 5w40 vol synt olie
mtf3 versnellingsbak olie.
Hamp oliefilter
Magnetische carterplug
AP remvloeistof.
Foto's zullen nog volgen
Verschil in performance is zeker merkbaar. Zo heeft de auto over het hele toerenbereik meer vermogen en klapt de vtec veel harder en aggressiever in. Ook ben ik nu al helemaal fan van de uitlaat. Lekker stil bij het rustig rijden en een beetje kabaal met vol gas.
Morgen krijgt de integra onderhoud en hieronder versta ik:
Motul 5w40 vol synt olie
mtf3 versnellingsbak olie.
Hamp oliefilter
Magnetische carterplug
AP remvloeistof.
Foto's zullen nog volgen
Re: Danny Integra | update p7
Mooi onderhoud en upgrades!
Re: Danny Integra | update p7
Thnx Jo!
bij dezen de foto´s