Harry's Laptimer, app en hardware.

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Harry's Laptimer, app en hardware.

Post by dutchfv »

Ha heren en dames (I stand corrected) ik weet dat een aantal van jullie ook gebruik maken van deze app.
Nu krijg ik binnenkort ook een Iphone 4S en wilde ik de laptimer ook gaan gebruiken. Daar heb ik 5 vragen over:

1. gebruiken jullie die pro versie of die andere?

2. Wat voor mount gebruiken jullie op je voorruit? De huidige trilt nogal en dan worden de beelden wel errug slecht verwacht ik.

3. Hebben jullie wel is gezeik gehad met baan officials omdat jullie zouden timen op de trackdays?

4. gebruiken jullie nog meer hardware naast de windscreen mount?

5. wat houd die OBDII integration in?

Ik hoor graag van jullie
grtz vincent
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Is er een reden dat je dit in het leden gedeelte plaatst?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ohja en er zijn ook een aantal dames hier!
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

in het licht van de recente ophef over circuit gebruik en royering van verzekeringen dacht ik dat dit wellicht de betere plek zou zijn.
Als je het daar niet mee eens bent mag je de topic ook best verplaatsen.

maar goed terug naar de 5 gestelde vragen.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Harry's Laptimer, app en hardware.

Post by slydawg »

1. Pro versie

2. Tom tom iphone houder met gps ontvanger.

3. Nee

4. Nee

5. Meer info hierover kan je vinden op de site van Harrys LT


dutchfv wrote:Ha heren en dames (I stand corrected) ik weet dat een aantal van jullie ook gebruik maken van deze app.
Nu krijg ik binnenkort ook een Iphone 4S en wilde ik de laptimer ook gaan gebruiken. Daar heb ik 5 vragen over:

1. gebruiken jullie die pro versie of die andere?

2. Wat voor mount gebruiken jullie op je voorruit? De huidige trilt nogal en dan worden de beelden wel errug slecht verwacht ik.

3. Hebben jullie wel is gezeik gehad met baan officials omdat jullie zouden timen op de trackdays?

4. gebruiken jullie nog meer hardware naast de windscreen mount?

5. wat houd die OBDII integration in?

Ik hoor graag van jullie
grtz vincent
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

Image
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ja die.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

1-Zelf heb ik de basis versie, maar heb daar wel wat extra's opzitten waardoor hij nagenoeg gelijk is aan de pro, dus neem gewoon de pro, zoveel kost het toch niet allemaal.

2-Qua houder is de tomtom super. Zeker omdat die gelijk een gps booster heeft. Ik vernam alleen dat die niet meer gemaakt wordt dus aanschaffen kan een probleem worden. Er zijn echter nog wat meer opties om het GPS signaal te verbeteren. http://gps-laptimer.de/Compatibility.html
Je moet dan nog steeds een sterke houder hebben, maar je hebt dan wel een sterk GPS signaal. 5Hz is nog beter dan de 1Hz van de tomtom houder.

3-nee

4-nee

5-OBD2 intergration is een extra feature waarbij de snelheid en toeren uit de ecu gelezen wordt waardoor je een presiezere snelheids meting krijgt en als extra het toerental in je filmpjes.
Bij de ITR kan je het alleen vergeten. Die heeft een andere stekker zodat deze niet zomaar uitgelezen kan worden.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Hoi Vincent,

Ik heb Harry's laptimer laatst gebruikt op BAT 2011 - Zandvoort. Het duurde even voordat ik deze helemaal goed ingesteld had, maar het resultaat is prima.

(zie: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aigRfd_6GB0)

De tekst en muziek heb ik later toegevoegd. (jaja, muziek is net ietsje te hard, was een probeersel :P)

Ik gebruik de TomTom Carkit helemaal onderaan mijn raam. De telefoon (iPhone 4) klemt dan een beetje tegen het dashboard aan. Zoals je kunt zien is de opname meer dan redelijk. :D Ik heb trouwens de "standaard" versie met de videocamera plugin. Met de Pro kun je volgens mij ook anderen op het circuit zien rijden die ook Harry's laptimer hebben, en vast nog meer coole features.
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ik voorzie nu al een dag dat we allemaal met de Pro versie rijden en incar de tijden kunnen vergelijken ^^

Ik heb wel de Pro versie, geen zin in gedoe namelijk.
Moet alleen nog een Tomtom houder scoren en kijken wanneer ik weer richting de Nurburgring vertrek
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

dutchfv wrote:in het licht van de recente ophef over circuit gebruik en royering van verzekeringen dacht ik dat dit wellicht de betere plek zou zijn.
Als je het daar niet mee eens bent mag je de topic ook best verplaatsen.

maar goed terug naar de 5 gestelde vragen.


Ok
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

De TomTom houder is uit de markt genomen maar komt naar verluid in april weer op de markt.
Post Reply