Aan alle Type-R leden: Ledenstatus

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Aan alle Type-R leden: Ledenstatus

Post by ITR DC2 »

Beste leden,

Zoals reeds besproken en akkoord op de ledenvergadering gaan we in de toekomst wat strenger optreden mbt. de ledenstatus en betalingen van het ledengeld. Er is geen beginnen aan om circa 60 mensen achterna te lopen.

Aan het begin van het jaar wordt er altijd een algemene brief per mail uitgestuurd mbt. de contributie. Hierin wordt een betalingstermijn voor de contributie gesteld.

Wij gaan ervanuit dat leden die voor de gestelde termijn geen betaling hebben gedaan, ook geen lid meer (willen) zijn. Hiermee verandert tevens de status op het forum.

Binnenkort zullen alle statussen op het forum gecontroleerd worden en geupdate.

Mocht je toch graag lid blijven en ben je de ledenbrief om welke reden dan ook vergeten, laat ons dit dan even weten. Uiteraard maken we daar geen probleem van. Dan zullen we je status eveneens direct aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur
User avatar
Sebas
Posts: 210
Joined: Sat Sep 25, 2010 8:12 pm

Post by Sebas »

Vraag me werkelijk af wat de meerwaarde is van het lid zijn. Heb in het hele jaar weinig tot geen uitnodigingen gezien van de Type R club voor meetings of treffens.... :cry:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Sorry, maar ik heb geprobeerd om na JAF ook op Fast-car festival en op Super Sunday te staan, maar kreeg slechts van 2 a 3 mensen een reactie.

Daarnaast hebben we hebben dit jaar een relatief betaalbaar, top weekend op de Nurburgring gehad.
Er zijn toch wel wat meetings geweest, alsook de bbq-meet bij Mr.X waarbij de opkomst altijd voor een leuke groep zorgt.

Ook zijn we op de achtergrond bezig om alles voor elkaar te krijgen om toch een mooi, nieuw, eigen forum neer te zetten. Maargoed. dit is voor jullie nog niet te zien.

Verder zijn we aan het uitbreiden op het gebied van sociale media.

We hebben idd geen uitdeuk-meet gehad dit jaar.
Dit omdat er veel mensen zeiden dat ze zouden komen, echter hadden we 3 auto's om uit te deuken.

Wat wil je nog meer ?

Qua bestuur heeft Wendy in een verhuizing gezeten en is met name veel op de achtergrond bezig. Joanne is bevallen van ene prachtzoon en heeft, heel begrijpelijk minder tijd. Frans heeft een jaartje Sabbatical genomen mbt de club. Dit ivm prive omstandigheden.

Ikzelf ben pas sinds een jaar bestuurslid, heb de Dyno meet geregeld op locatie. Ben bij JAF en andere grote meetings aanwezig geweest.

Maar zal voor komend seizoen, een mailing uitsturen met de aandacht voor events :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
nickR
Posts: 322
Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm

Post by nickR »

Misschien heeft het voor jou geen meerwaarde,maar het is leuk om bij een selectief groepje te horen die allemaal verknocht zijn aan haar/zijn "R".

Verder is het ook wel eens leuk om de mensen van het bestuur te bedanken voor datgene wat zij organiseren.
Dat je het niet altijd leuk vindt of er geen geld voor hebt om overal mee naar toe te gaan heeft iedereen begrip voor,maar zij regelen het wel!!
User avatar
Sebas
Posts: 210
Joined: Sat Sep 25, 2010 8:12 pm

Post by Sebas »

Zeker vind ik het leuk om deel uit te maken van een groep mensen die de R in hun hart dragen, zo ik ook. Maar als alles via het forum gaat, schiet je ook een groep mensen mis, die hier niet zoveel zitten, dus een mailing per mail/ouderwetse brief is misschien gewenst?!

Tuurlijk heeft iedereen zijn persoonlijke dingen, dat gebeurt. En dat moet ook, maar gewoon een treffen als CLUB zijnde is gewoon al tof, zonder grote meeting of BBQ van een bepaald persoon. Gewoon R's bij elkaar... Op een parkeerplaats of bij een Sponsor....

Alle tijd die het bestuur vrijwillig in een club steekt is geweldig! EN misschien verwacht de een meer van een club dan de ander....

Groet Sebas
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Post by Vtequila »

Mooie toelichting Laurens, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt ;) Voornamelijk meetings met alleen Type-R's (waar de club voor staat) lijkt mij dan ook zeer aantrekkelijk. Zoals Sebas al in enige vorm zei.
- Rise 'n Shine! -
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Dan verdubbelen we de BBQ meetings toch gewoon bij deze!

Één aan het begin van de zomer om haar in te leiden en één om haar af te sluiten? :lol:

Eerlijk is eerlijk, ik zit nu toch best een paar jaartjes bij de club en de evenementen zijn afgenomen. Er is bijvoorbeeld geen NSX + Type-R toertocht meer en dat is iets waar ik altijd persoonlijk naar uit keek.
Het bestuur is ook op de schop gegaan en wellicht moet iedereen zijn of haar draai nog vinden maar als je het mij vraagt komt het omdat de club niet meer is wat het is geweest. Er is geen aardige manier om het te zeggen dus ik doe het gewoon.
Er was een tijd toen EP3's en DC2's nog een smak geld op moesten leveren al waren ze gebruikt. Nu kan elke beginnend automobilist een DC2 kopen zoals je vroeger een CRX kocht. Dit is niet altijd slecht want er zitten hier een paar jongens die zeer serieus op jonge leeftijd bezig zijn met deze auto's maar er zijn ook enkele die dat niet zijn. Laten we eerlijk zijn, hoeveel procent van de FN2 rijders zou dit forum kennen? Laat staan lid zijn. Mensen zitten er gewoon niet meer op te wachten.

Ik ben bang dat de tijd van snelle auto's en met name snelle Honda's in ons verleden ligt en we erg dankbaar mogen zijn met de harde kern die we nu nog in onze club hebben.

Om meer animo te creëren voor de meetings is het wellicht een idee jaarlijks een poll te houden om te peilen waar interesse voor is! Hierbij mag mijns inziens aardig groot gedacht worden. Ik ga liever twee maal op jaarbasis een lang weekend écht iets gaafs doen dan naar 10 van die waardeloze statische meeting... Just a thought..

(Nu stop ik met typen want op mijn telefoon was dit een ramp om te doen :lol: )
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

mr. X wrote:Dan verdubbelen we de BBQ meetings toch gewoon bij deze!

Mijn stem heb je, altijd gezellig! :-)
User avatar
Hayvan
Posts: 293
Joined: Sun Oct 03, 2010 6:24 pm
Contact:

Post by Hayvan »

mr. X wrote:Om meer animo te creëren voor de meetings is het wellicht een idee jaarlijks een poll te houden om te peilen waar interesse voor is! Hierbij mag mijns inziens aardig groot gedacht worden. Ik ga liever twee maal op jaarbasis een lang weekend écht iets gaafs doen dan naar 10 van die waardeloze statische meeting... Just a thought..


Could not agree more :-)

On another note;
Ik moet wel eerlijk zeggen, toen ik me voor het eerst hier had aangemeld kreeg ik toch sterk het voorgevoel dat er een vaste groep was en iedereen die er buiten viel niks te zeggen had.
Nu ben ik wel blij dat ik hier wat 'actiever' ben geweest, want mijn speculatie raakte kant noch wal.
Iedereen is meer dan behulpzaam en er is ook daadwerkelijk een 'groep sfeer', wat je tegenwoordig (helaas) weinig tegenkomt.

Dit is hoe ik het zie/zag als een van de jongere leden.

/dagboek :lol:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Het bestuur steekt veel uren in de club en haalt zoveel mogelijk uit de kast om het voor de leden zo goed mogelijk te doen.
Natuurlijk kunnen we nooit alles voor iedereen goed doen.

Feedback zoals deze is dan ook erg van belang om te blijven verbeteren.
Deze dingen lijken mij dan ook heel goed om mee te nemen op de ledenvergadering in januari.

Input van de leden stellen wij zeer op prijs!

Ik zal dit dan ook op de agenda van de vergadering zetten, zodat dit volgend jaar allemaal nog beter geregeld is.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Bedankt Aral en Maarten voor jullie input.
Sebas, we zullen wat vaker in de mail kruipen dan wat betreft events.

Een Type-R only meeting is misschien ook wel een goed idee :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Post by Ray »

Wat Aral al zei, zo dacht ik het eerst ook!

Toen ik net mijn ep3 had zat ik zelfs nog te twijfelen of ik me wel zou aanmelden hier. Waarom? omdat ik had verwacht dat mensen een verkeerd beeld van mij zouden schetsen, zo van: '' heb je weer zo'n jong Sjonnie sulletje die een auto van zijn papa gekregen heeft '' wat niet zo is :-) Overal heb ik zelf voor gewerkt, Niets gekregen!!
toen besloot ik me toch maar aan te melden en zag ik toch wel dat iedereen super aardig en behulpzaam is, Bedankt daarvoor :)

Verder lijkt het mij ook leuk om in de toekomst meer aanwezig te zijn bij Type-R meetings, BBQ en andere evenementen.

Grtzz

Ray[/quote]
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Post Reply