EP3 Koplampen en Achterlichten

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Post Reply
iStreet
Posts: 68
Joined: Mon Aug 09, 2010 4:40 pm

EP3 Koplampen en Achterlichten

Post by iStreet »

Passen de Rode achterlichten van de eerdere geproduceerde EP's in die van de latere? dus die met chrome achterlichten?
En het zelfde voor de koplampen. Passen de Xenon(Lens) Koplampen in de oudere type Ep's ?
Ik zit namelijk een beetje rond te kijken voor een Ep3 of Dc5. Maar als het een ep3 word, wil ik wel de Xenon(lens) Koplampen en de rode achterlichten hebben. Als dat kan :razz:
Image
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Post by Ray »

Volgens mij past dat wel. ikzelf heb een pre-facelift ep3 en heb laatst facelift voorlampen er in gezet dat was gewoon plug&play dus omgekeerd kan het ook gewoon. Achterlichten weet ik niet zeker dacht dat je daar wel wat aanpassingen voor moest doen.
Succes met je zoektocht :D

Grtzz

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Nasty
Posts: 94
Joined: Thu May 08, 2008 5:07 pm

Post by Nasty »

Ray wrote:Volgens mij past dat wel. ikzelf heb een pre-facelift ep3 en heb laatst facelift voorlampen er in gezet dat was gewoon plug&play dus omgekeerd kan het ook gewoon. Achterlichten weet ik niet zeker dacht dat je daar wel wat aanpassingen voor moest doen.
Succes met je zoektocht :D

Grtzz

Ray


klopt, als je achterlichten swapt moet je een ander achteruitrijlicht + socket steken. Die bij je donor-lamp horen :wink:
Post Reply