Aegon schrapt verzekering om foto’s Facebook?(Hondablog.nl)

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Goed zo! Ik zou persberichten versturen als ik jou was Machiel. Ik wil je best helpen als je wilt!
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

stond ook al in het ad met een fototje
Tenck
Posts: 311
Joined: Wed Aug 15, 2007 2:06 pm

Post by Tenck »

En op het blog van Arnoud Engelfried: http://blog.iusmentis.com/2011/11/08/mo ... -facebook/
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Jo& wrote:Goed zo! Ik zou persberichten versturen als ik jou was Machiel. Ik wil je best helpen als je wilt!



Thanks! Zaterdag is de telegraaf dus langsgeweest voor een foto'tje, helaas zijn er veel andere media die alleen maar kopiëren... Daardoor stond het op andere nieuwssites met allemaal fouten.

Op de site van RTLnieuws stonden er fouten, terwijl het bijna 1 op 1 was overgenomen van telegraaf. Meteen even mailtje gestuurd met de vraag of ze het konden veranderen, dit hebben ze direct gedaan.


Ook hebben radio en tv er aandacht aan besteed, helaas ook met fouten etc. Mijn naam werd niet genoemd, maar het ging om een man die op zijn facebookpagina had gezet dat hij aan straatraces meedeed... Heel slecht van de media, helaas is hier gewoon niks aan te doen. Nouja, ik heb ook geen zin om fulltime de media te benaderen dat ze fouten publiceren etc.


@Dutchfv: misschien een linkje oid? Hoorde vandaag ook al dat het in verschillende belgische kranten staat...
MFrame Autosport
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

De letters zijn te klein.......










































:wink:
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

ik zag het stuk in de ouderwetse papieren versie, oud papier is al opgehaald maar ik zal op me werk kijken of ik hem nog kan vinden.
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Wanneer stond het in het AD? Ben gisteren nog even naar tankstation geweest en in die krant stond het niet...

Vergis je je niet met de Telegraaf?
MFrame Autosport
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Zet het goede verhaal op NUjij ;-)
Post Reply