alarm upgraden Help

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

@ donkeykong je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel om die site van amsmobile. Daar staat Honda niet bij de voorbeelden per merk.

Ennuh nee! een alarm in laten bouwen bij de Honda dealer NOWAY die gasten hebben echt geen verstand van dat soort zaken. Kunnen alleen Honda dingen MONTEREN. Nadenken staat niet in de taak/functie omschrijving wat denk jij nou!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Jo& wrote:@ donkeykong je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel om die site van amsmobile. Daar staat Honda niet bij de voorbeelden per merk.

Ennuh nee! een alarm in laten bouwen bij de Honda dealer NOWAY die gasten hebben echt geen verstand van dat soort zaken. Kunnen alleen Honda dingen MONTEREN. Nadenken staat niet in de taak/functie omschrijving wat denk jij nou!


Niet heel erg netjes en een beetje zwart op wit gezegd Jo&.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Op zich heeft ze wel gelijk, meestal loopt er wel 1 iemand met een goede elektrotechnische achtergrond in een werkplaats maar op zich doet die voornamelijk trekhaken en af en toe een alarm. Maar dat alarm is altijd OEM of anders een ander merk waar de betreffende dealer of Honda Nederland afspraken mee heeft. Geen "onafhankelijke" partij zoals een third party inbouwer. Logisch hoor en heel begrijpelijk.

Maareh: wil je nog advies/hulp meneer de topicstarter of ga je zelf solderen? ;P
Nana korobi ya oki
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Klopt, maar om nu zo kort door de bocht te gaan door te zeggen dat ze alleen dingen kunnen monteren vind ik niet kunnen. Pas als je zelf bij een autobedrijf werkt leer je de jongens kennen en merk je dat er wel degelijk een paar onwijs snuggere kerels werken die je met zo'n opmerking zwaar te kort doet.

Overigens is het in veel gevallen wél realiteit maar dat daargelaten.
TypeDUde
Posts: 147
Joined: Tue Jun 09, 2009 8:17 pm

Post by TypeDUde »

Redsun
Ik wil zeker hulp hebben. Maar doe ze ook alarm inbouwen die niet bij hun is aangeschaft ?? Solderen kan ik wel :wink: ik heb aantal jaren laptop/notebook reparatie gedaan :D genoeg gesoldeerd 8) :thumbs:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ok, dan kun je wel solderen ja.

Tuurlijk helpen ze je! Wanneer heb je tijd om langs te rijden daar of al ik ze met je laten bellen?
Nana korobi ya oki
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Tuurlijk weet ik dat ik nu alle monteurs over één kam scheer. En uiteraard snappen jullie toch wel dat ik dat niet zo 'plat' bedoel als ik het schrijf.

Maar het grootste deel is wel zo simpel en dat kan ik wel weten :wink:

En soms is dat een irritatie en schrijf ik dat dus hier op deze manier.
Post Reply